افزایش 21 درصدی فرآورش گاز در پارس جنوبی در سال 1394

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که سال گذشته بیش از ١٠٢ میلیارد و ٢٢٩ میلیون مترمکعب گاز را فرآورش کرده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ٢١ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شانا، مسعود حسنی اظهار داشت: سال گذشته در مجموع ١٢٣ میلیارد و ٥٥٢ میلیون مترمکعب گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی برداشت شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ١٥ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به کاهش زمان تعمیرات اساسی این شرکت در سال گذشته گفت: با کاهش زمان تعمیرات اساسی در سال گذشته بیش از دو میلیارد و ٤٥٨ میلیون مترمکعب به تولید این مجتمع افزوده شده است.

به گفته وی، کاهش زمان تعمیرات اساسی و در پی آن افزایش تولید گاز، بیش از ٢٨٠ میلیون دلار به درآمدهای این شرکت افزوده است.

حسنی در ادامه با بیان این که چشم انداز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در افق ١٤٠٤، "سرآمد در عملیات، رقابت در تراز جهانی" ترسیم شده است، افزود: ماموریت این شرکت ارزش آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه از طریق پالایش گاز طبیعی و تولید محصولات جانبی همراه با توسعه خدمات فنی دانش محور است.

وی در ادامه به شاخصهای عملیاتی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی پارسال، ٩٩,٦ درصد قابلیت اطمینان، ٩٨.٢٦ درصد قابلیت دسترسی و ٩٩.٢٥ درصد قابلیت اثربخشی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

402/601

کد خبر: 628928

وب گردی

وب گردی