عارف : حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات بازتاب جهانی دارد

«محمدرضا عارف» رئیس شورای سیاست گزاری اصلاح طلبان کشور با اشاره به خلق حماسه مردمی در هفتم اسفند ماه 94گفت: بدون شک حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در جمعه پیش رو حماسه دیگری را در ابتدای سالجاری رقم خواهد زد که بازتاب جهانی خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، این منتخب مردم تهران برای مجلس دهم شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در همایش اصلاح طلبان در شهرستان ممسنی استان فارس بیان کرد: حضور یکپارچه مردم در حوزه های انتخابیه ای که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است علاوه بر تاثیر جهانی سالی پر نشاط را برای سازندگی کشور رقم خواهد زد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه مردم در هفتم اسفند 94 حرکت ارزشمندی بود که قطعا مردم ما در جمعه دهم اردیبهشت 95 نیز باید با فرستادن نمایندگان لیست امید به مجلس دهم، این موفقیت را تکرار خواهند کرد.
عارف اظهار داشت: گرچه تجربه نشان داده که مردم در دور دوم انتخابات مشارکت کمتری دارند اما مردم ما برای بهبود شرایط پیش رو در این دوره از انتخابات برای نخستین بار در کشور حماسه ای دیگر در دور دوم انتخابات دهم اردیبهشت 95 به ثبت می رسانند.
عارف از همه مردم شهرستانهای ممسنی و رستم حتی کسانی که به هر دلیلی در مرحله نخست موفق به شرکت در انتخابات نشدند دعوت کرد که با شور و نشاط بیشتری در دور دوم انتخابات و در راستای همراهی بیشتر با دولت حاضر شوند.
رئیس شورای سیاست گزاری اصلاح طلبان کشور خطاب به اجتماع باشکوه مردم گفت : بدانید که رای تک تک شما مردم بازتاب بین المللی دارد و حضور شما در پای صندوق های رای بر اقتدار و مشروعیت نظام ما نزد جهانیان می افزاید.
مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد.
ایرنا گزارش داد، در این مرحله منتخبان مردم در 11 حوزه انتخابیه استان فارس مشخص شدند و به مجلس راه یافتند و کار انتخاب نمایندگان چهار حوزه انتخابیه شیراز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم و نی ریز و استهبان به مرحله دوم کشیده شد.
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که از پنجشنبه دوم اردیبهشت 95همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه فارس آغاز شده، ساعت هشت صبح پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه پایان خواهد یافت.
یک هزار و 217شعبه برای برگزاری دور دوم انتخابات در چهار حوزه انتخابیه فارس پیش بینی شده است.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رو جمعه دهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
ممسنی به مرکزیت نورآباد در 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

202/201

کد خبر: 628957

وب گردی

وب گردی