خرید تجهیزات و دستگاه‌ها از طریق شرکت‌های مادرتخصصی اصلی و بدون واسطه/ تامین آسان‌تر قطعات با قیمت پایین‌تر

دبیر کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد خرید تجهیزات و دستگاه‌ها از طریق شرکت‌های مادرتخصصی اصلی و بدون واسطه را یکی از اقدامات اصلی این کمیته بعد از لغو تحریم‌ها دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، علیرضا ایرانبخش، درباره اقدامات کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد گفت: قبل از برجام تمام دستگاه‌ها و تجهیزات از طریق واسطه خریداری می‌شد که علاوه بر بالا بودن قیمت دستگاه‌ها مشکلات دیگری را نیز به همراه داشت. اما پس از برجام تلاش شد که از طریق شرکت‌های مادرتخصصی اصلی و بدون واسطه نسبت به خرید تجهیزات و دستگاه‌ها اقدام کنیم.

او افزود: این امر دو حسن عمده دارد، اول اینکه تجهیزات با قیمت پایین‌تری خریداری می‌شود و دوم اینکه می‌توانیم از امتیازات خوب خدمات پس از فروش و ضمانت استفاده کنیم.

ایرانبخش گفت: در حال حاضر کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد در زمینه ‌های‌تک و دستگاه‌های پیشرفته از شرکت‌های اصلی و برند‌های معتبر دنیا خرید می‌کند.

او افزود: «همچنین بعد از برجام تامین قطعات بسیار آسان‌تر شد، پیش از آن بسیاری از دستگاه‌ها به دلیل خراب شدن قطعات تخصصی قابل استفاده نبود و متاسفانه خرید این قطعات هم به راحتی امکان‌پذیر نبود و بسیاری از دستگاه‌ها به دلیل یک نقص فنی بلااستفاده می‌شد. اما بعد از برجام تا حدی زیادی این مشکلات رفع شد.»

20101

کد خبر: 629009

وب گردی

وب گردی