مظلومی: منتظر کوچک ترین اشتباه از پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کاری به رقبای خود نداریم و روی تیم خودمان تمرکز کرده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا گفت: ما یک بازی حساس را مقابل سایپا داریم که باید تلاش کنیم در چهار فینال باقیمانده برنده شویم. کاری به رقبای خودمان نداریم و روی تیم خودمان تمرکز داریم. ما تلاش خودمان را می کنیم و آماده هستیم مثل دیدار با فولاد، مقابل سایپا هم یک بازی خوب را ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: سایپا چند هفته نتیجه نگرفته ولی تیم خوبی است و بازیکنانی دارد که اگر غفلت کنیم خطرناک هستند. با این حال ما روی برنامه خودمان کار خواهیم کرد تا با حمایت هواداران بازی روان هفته گذشته را تکرار کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه اگر این تیم برنده نشود شانس قهرمانی را از دست خواهد داد، گفت: ما نباید امتیاز از دست بدهیم و به دنبال برد هستیم. نتیجه دست خداست و تمام تلاشمان این است که برنده شویم.

وی درباره دیدار پرسپولیس برابر نفت و اینکه علیرضا منصوریان گفته بود کمک می کند استقلال قهرمان شود، یادآور شد: گفت: منصوریان از خانواده استقلال است و نظر خودش را گفته است که به آن احترام می گذاریم ولی او سرمربی نفت است و کاری به رقبای خودمان نداریم. ما باید برنده شویم.

مظلومی در خصوص وضعیت عمران زاده بیان کرد: یک جو رسانه ای راه افتاده که رحمتی باعث کنار گذاشتن عمران زاده بوده است در حالی که او اصلا از این موضوع اطلاعی نداشت. رحمتی عصای دست من است و با او مشورت می کنم. من بعد از تمرین دیدم که عمران زاده انگیزه ندارد و باشگاه درباره او تصمیم خواهد گرفت.

سرمربی استقلال درباره اینکه مدیرعامل باشگاه سایپا درخواست کرده است تا این تیم برابر استقلال در شهر قدس بازی کند، گفت: با احترامی که برای وی قائل هستم باید بگویم شورای تامین نظر نهایی را خواهد داد. بهرحال این تیم هم می توانست در ورزشگاه تختی تمرین کند. همانطور که پرسپولیس برای بازی با ما در آزادی تمرین کرد. البته خودمان هم در ورزشگاه تختی تمرین نکرده ایم. در هر صورت اگر روی آسفالت هم بازی کنیم باید برنده شویم.

وی در خصوص غایبان استقلال گفت: ما محرومی نداریم و محسن کریمی چند جلسه ای تمرین کرده است. عادل شیحی، روزبه چشمی و رمضانی در این دیدار حضور ندارند.

مظلومی در خصوص اینکه برانکو عنوان کرد استقلال هم شانس قهرمان شدن دارد، گفت: من با نظر برانکو موافقم. ما مدعی هستیم و تلاش می کنیم که قهرمان شویم. ما و هوادرانمان منتظر قهرمانی هستیم. هواداران هم به ورزشگاه می آیند تا حمایت کنند. البته هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و هر تیمی لغزش داشته باشد ممکن است این شانس را از دست بدهد.

604/602

کد خبر: 629099

وب گردی

وب گردی