منصوریان: پرسپولیس در دفاع شکننده است

علیرضا منصوریان در دیدار با پرسپولیس دو هدف ویژه دارد، او می خواهد با توقف سرخپوشان ضمن حفظ شانس تیمش برای کسب سهمیه، به هواداران استقلال نیز برای رسیدن به قهرمانی کمک کند.

به گزارش ایسکانیوز ، دیدار نفت و پرسپولیس با توجه به شرایط اکنون به حیاتی ترین نبرد هفته تبدیل شده است. منصوریان و شاگردانش به دنبال متوقف کردن پرسپولیس هستند و از انگیزه های فردی و تیمی بالایی برای رسیدن به این اتفاق برخوردارند. منصوریان در ابتدای صحبت هایش در نشست خبری خود در سازمان لیگ گفت:

عرض سلام و ادب دارم خدمت تمام دوستان. خدا به نفت این شانس را می دهد که هر سال نقش داشته باشد. امسال هم به دنبال سهمیه هستیم و به بچه هایم گفتم اگر نتوانید در روزهای سخت تلاش داشته باشید همه چیز را از دست می دهیم. این 20 روز آخر را با تمام وجود برای فصل تلاش می کنیم. استقامت نفتی ها قابل ستایش است.

وی در مورد شناختش از پرسپولیس گفت: تیم آنالیز ما کاملا حریف را شناسایی کرده و با حریف قابل احترامی روبرو هستیم. به لحاظ فنی در فاز حمله خیلی قدرتمند هستند و در فاز حمله در خط دفاعی شکننده هستند. اینکه چه نگرشی برانکو به تیم ما داشته را نیز آنالیز کرده ایم.

602/602

کد خبر: 629136

وب گردی

وب گردی