شورای تئاتر شهرداری تهران تشکیل شد

با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شورای تئاتر شهرداری تهران تشکیل و اعضای آن معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طی حکمی رییس، دبیر و اعضای شورای تئاتر شهرداری تهران را منصوب کرد.

رییس سازمان فرهنگی هنری در احکام جداگانه‌ای امیر عبدالحسینی، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، را به عنوان رییس، شهرام کرمی، مدیر امور نمایشی سازمان فرهنگی هنری را به عنوان دبیر و حسین مسافرآستانه، مجید رجبی معمار و عبادالله رمضانی را به عنوان اعضای این شورا منصوب کرد.

در حکم رییس سازمان آمده است: «تشکیل شورای تئاتر شهرداری تهران فرصتی است تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان از هنر تئاتر در راستای اهداف و مضامین متعالی بهره‌مند شویم. در شرایط هجمه فرهنگی به نظام جمهوری اسلامی ایران هنر تئاتر می‌تواند همچون چراغی روشن بیانگر حقیقتی باشد که در جهت ارزش‌ها و توانمندی مردم این سرزمین حرکت کند.

بر اساس مصوبه شورای راهبردی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری مبنی بر تمرکز همه فعالیت‌های هنر تئاتر در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تأکید شهردار محترم و گران‌قدر برای شکل‌گیری شورای تئاتر، نگاه گسترده و فراگیر به هنر تئاتر و همچنین توجه به فعال‌سازی مراکز جدید تئاتر از جمله پردیس تئاتر تهران، مرکز هنرهای نمایشی صبا و خانه موزه استاد انتظامی شورای تئاتر شهرداری تهران شروع به فعالیت می‌کند.

امید است با حضور مؤثر در این شورا برای ساماندهی رویدادها و برنامه‌های تئاتر شهرداری شاهد فعالیت گسترده و مؤثر و شایسته در مراکز و سالن‌های تئاتر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باشیم.»

502502

کد خبر: 629159

وب گردی

وب گردی