بن کتاب دانشجویی و طلاب پنجشنبه و جمعه توزیع می شود

نیکنام حسین‌پور از خدمات ویژه بانک شهر به دانشجویان و طلاب در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برای دریافت بن کارت دانشجویی خرید کتاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نیکنام حسین‌پور (مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی) با اشاره به همکاری بانک شهر به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به دانشجویان جهت دریافت بن کارت‌های فیزیکی خرید کتاب در نمایشگاه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده شعب منتخب بانک شهر در تهران و دیگر استان‌ها آماده ارایه بن کارت‌های خرید کتاب به دانشجویان وطلاب هستند.

وی افزود: در استان تهران شعبه میدان انقلاب، شعبه کارگر شمالی، شعبه میدان ولیعصر، شعبه هنگام، شعبه شهرری، شعبه آزادی و شعبه مرکزی آماده ارایه خدمات به دانشجویان و طلاب هستند. این شعبه‌ها روز پنج شنبه ۹ اردیبهشت تا ساعت ۱۷ به ارایه خدمات می‌پردازند. همچنین از ساعت ۹ تا ۱۴ روز جمعه ۱۰ اردیبهشت نیز آماده خدمات رسانی به دانشجویان هستند.

حسین‌پور درباره شعب بانک شهر در دیگر استان‌های کشور نیز گفت: شعب بانک شهر در شهرهای سبزوار، ارومیه، تبریز، اردبیل، مراغه، اصفهان، یزد، شهرکرد، یاسوج، کرمان، بابل، گرگان، ساری کرج، خرم آباد، اراک، قم، سمنان، کاشان، سنندج، همدان، کرمانشاه، زنجان و رشت نیز بر اساس زمان اعلام شده به ارایه خدمات به دانشجویان و طلاب می‌پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام برای نخستین بار از سوی بانک شهر و به منظور رفاه حال دانشجویان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه انجام می‌شود.

حسین‌پور همچنین از دریافت ۱۰ هزار بن کارت خرید کتاب از شعب بانک شهر خبر داد و گفت: نزدیک به ۱۰ هزار دانشجو بن کارت هیا خرید کتاب خود را ردیافت کرده‌اند. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر و با در اختیار داشتن کارت دانشجویی معتبر و کارت ملی نسبت به دریافت بن کارت‌های خود اقدام کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

503502

کد خبر: 629365

وب گردی

وب گردی