معاون رییس جمهور در گفت و گو با ایسکانیوز: دخالت دولت در انتخابات به معنی برگزاری سالم  آن  است/ مطرح کنندگان سند ارائه دهند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:اگر  مطرح کنندگان شائبه دخالت دولت در انتخابات منظورشان این است که برخورد دولت جانبدارانه است و یا جریانی به انتخابات ورود کرده حرف بی سندی است اگر سندی دارند ارائه کنند.

حجت الاسلام مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون شائبه دخالت دولت در انتخابات گفت: این مسئله جدیدی از سوی منتقدان دولت نیست، عده ای هر از چند گاهی باید مباحثی را علیه دولت مطرح کنند؛ دولت دخالتش در انتخابات به معنی برگزاری صحیح و سالم انتخابات بود . اگر دخالت را به این معنی می گویند بله وزارت کشور در دور اول انتخابات سعی کرد انتخاباتی قانونی و بی طرفانه سالم برگزار کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در دور اول انتخابات مجلس حتی هیچ حادثه امنیتی نداشتیم و انتخابات به گونه ای برگزار شد که همه حوزه های انتخابیه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت که حتی یک مورد هم ابطال آرا نداشتیم.

او بیان کرد: در دور دوم انتخابات مجلس تلاش دولت و تاکید اقای رییس جمهور برگزاری سالم و قانونی انتخابات و بی طرفی کامل هم دولت هم ناظران بوده است و در جلسه هیات دولت رییس جمهور در این مورد تاکید کردند.

انصاری گفت:اگر مطرح کنندگان شائبه دخالت دولت در انتخابات منظورشان این است که برخورد دولت جانبدارانه است و یا جریانی به انتخابات ورود کرده حرف بی سندی است اگر سندی دارند ارائه کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور پیرامون اعتبار نامه مینو خالقی به مجلس گفت: وزارت کشور باید در این زمینه اظهار نظر کند.

201/203

کد خبر: 629411

وب گردی

وب گردی