۳ کشته و ۴ مجروح در انحراف به چپ وانت پیکان

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: انحراف به چپ یک دستگاه خودرو، سه کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ داوود قاسمیان درباره این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در کیلومتر ۲۰ محور بندرعباس - بندرلنگه، یک دستگاه وانت پیکان به دلیل انحراف به چپ با پژو ۴۰۵ برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه سه تن کشته و چهار سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

او افزود: حوالی ساعت ۱۷ پنجشنبه نیز در کیلومتر ۵۰ محور مرودشت - ارسنجان در شمال فارس بر اثر انحراف به چپ پژو ۴۰۵ و برخورد آن با کمپرسی بنز، سه نفر جان خود را از دست دادند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا همچنین از برخورد سواری پراید با مینی‌بوس بنز در کیلومتر ۴۵ محور جوزان استان اصفهان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه که حوالی ساعت ۱۱:۳۰ صبح پنجشنبه به وقوع پیوست، یک شهروند کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

قاسمیان گفت:‌ علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

او در ادامه به حادثه‌ای که صبح جمعه به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: بر اثر برخورد پراید با تریلی در کیلومتر ۴۸ محور خرم‌آباد - پل‌دختر استان لرستان چهار نفر کشته و یک تن راهی بیمارستان شد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا با اعلام اینکه این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح به وقوع پیوسته است، افزود: بر اساس بررسی‌های کارشناسان پلیس راه، علت حادثه تجاوز به چپ سواری پراید اعلام شده است.

20106

کد خبر: 629520

وب گردی

وب گردی