غذای دانشجویان گران می شود

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه های برتر نحوه برخورد با پیمانکاران متخلف در حوزه تغذیه ای دانشجویی بررسی شد.

به گزارش ایسکانیوز نیوز به نقل از مهر، علی اکبر کجباف گفت: جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه های برتر کشور در دانشگاه اصفهان برگزار شد که در این جلسه مباحث مربوط به تغذیه، خدمات رفاهی، تسهیلات دانشجویی، وام، برون سپاری غذای دانشجویی و خوابگاه ها بررسی شد.

او گفت: در این جلسه پیشنهادات دانشگاه ها مبنی بر ارائه خدمات در رستوان های آزاد دانشجویی بررسی شد.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: همچنین در این جلسه موضوع رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی بررسی و قرار شد در جلسه آینده این موضوع در صندوق رفاه دانشجویان به جمع بندی نهایی برسد.

کجباف گفت: در این جلسه بر برون سپاری تغذیه دانشجویان تاکید شد و روند واگذاری از تهیه مواد، طبخ، توزیع و دستمزد مورد بررسی قرار گرفت تا براین اساس خدمات بهتری به دانشجویان در حوزه تغذیه ارائه شود.

او گفت: برای بهبود وضعیت تغذیه دانشجویان اهرم های نظارت و برخورد با پیمانکاران برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان نیز مورد بررسی قرارگرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: معاونان دانشجویی دانشگاه های برتر کشور تاکید داشتند که باید نظارت بر روند تهیه و توزیع غذای دانشجویی افزایش یابد تا خواسته دانشجویان در این حوزه تامین شود.

کجباف گفت: همچنین در این جلسه مطرح شد که با افزایش نظارت بر فعالیت پیمانکاران تغذیه تدابیری اتخاذ شود تا اعتراضات دانشجویان در این حوزه کاهش یابد.

او گفت: نظارت بر پیمانکاران تغذیه از سوی کارشناسان اداره تغذیه معاونت دانشجویی انجام خواهد شد و براساس نوع اشکالات و ایرادات موجود در فعالیت این پیمانکاران برخورد با متخلفان صورت خواهد گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: موضوع نرخ غذای دانشجویی نیز در این جلسه مطرح شد و پیشنهادات به هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان ارسال خواهد شد.

کجباف گفت: طبق روال و عرف معمول برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ افزایش قیمت غذا خواهیم داشت.

20104

کد خبر: 639624

وب گردی

وب گردی