رتبه 10 پژوهشی دانشگاه پیام نور در سطح کشور

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌ شرقی گفت: دانشگاه پیام نور در سطح کشور رتبه 10 پژوهشی را دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، مجید واحدی در آیین آغاز به کار هفتمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور گفت: این همایش در راستای تحقق شعار سال به صورت ملی برگزار می‌شود.

او با اشاره به محورهای ده گانه این همایش گفت: حوزه‌های فیزیک نظری، فیزیک کاربردی، ترمودینامیک، انرژِی‌های بالا، مهندسی هسته‌ای، فیزیک اتمی، مولکولی، حالت جامد ذرات، اپتیک و فوتومیک از جمله محورهای این همایش بودند.

واحدی گفت: برگزاری یک همایش زمانی می‌تواند موثر باشد که نتایج آن همایش منتشر شود ما نیز به تبع آن درصدد انتشار نتایج این همایش هستیم.

او با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در سطح کشور رتبه 10 پژوهشی را دارد، گفت: تراز علمی اساتید دانشگاه پیام نور استان بالا است و این دانشگاه سهم عمده ای در کسب این رتبه دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه پژوهش ارتباط تنگاتنگی با توسعه تحصیلات تکمیلی دارد و در سال آتی نیز مصمم هستیم تحصیلات تکمیلی دانشگاه را توسعه دهیم، اظهار داشت: بر اساس آمارهای ارایه شده از سوی سازمان پیام نور کشور، سال گذشته استان ما در توسعه تحصیلات تکمیلی رتبه اول را داشته و در سطح کشور حتی جلوتر از استان های برخوردار نیز بود.

او گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی فرصتی را فراهم می‌کند که اساتید و اندیشمندان به تبادل اندیشه‌ها و و بررسی آخرین یافته‌های علمی خود بپردازند.

20104

کد خبر: 639788

وب گردی

وب گردی