درگیری مرگبار افغان‌‌ها در محله 13‌آبان/قتل جوان 23 ساله برای 500 هزار تومان /عکس

درگیری جوانان افغان در محله 13 آبان منجر به جنایت شد که پلیس توانست سریعا عوامل را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 22:00 ، نهم اردیبهشت ماه وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان شهدای هفتم تیر به کلانتری 168 سیزده آبان اعلام شد .

با حضور مأمورین در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی افغانی به نام "صابر . ن" (23 ساله) بر اثر جراحت شدید ناشی از اصابت جسم تیز ( چاقو ) فوت نموده است .

تحقیقات اولیه :

تحقیقات در خصوص نحوه فوت صابر در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری 168 قرار گرفت و مأمورین از طریق صاحبکار متوفی ( مقتول ) که او را به بیمارستان انتقال داده بود اطلاع پیدا کردند که متوفی با دو برادر افغانی به نام همایون (24 ساله) و محمد (22 ساله) درگیر و توسط آنها مورد اصابت چاقو قرار گرفته است .

دستگیری متهمین :

با شناسایی محل کار دو متهم ( محل جنایت ) در فاز ششم منطقه بازار آهن مکان ، مأمورین به این محل مراجعه و در حالیکه دو برادر قصد متواری شدن داشتند ، هر دو نفر آنها را در دو عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به جنایت :

دو برادر پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به درگیری منجر به جنایت و قتل صابر اعتراف کرده و انگیزه خود از درگیری را ، طلب 500 هزار تومانی از مقتول اعلام کردند .

متهمین در اعترافات خود اعلام کردند : " ما دو نفر از صابر مبلغ 500 هزار تومان طلب داشتیم اما او پس از گذشت مدتی عنوان کرد که قصد بازپس دادن طلب ما را ندارد تا اینکه تصمیم گرفتیم تا به هر شکل ممکن پول خود را از صابر بگیریم اما او عنوان کرد که پولی از وی طلب نداریم ! که درگیری شروع شد ؛ ناگهان همایون با چاقو دو ضربه به شکم صابر زد و او روی زمین افتاد ؛ سایر کارگران افاغنه که شاهد درگیری بودند بلافاصله با آقای ... (صاحبکار متهمین و مقتول) تماس گرفتند و او نیز پس از آمدن ، صابر را به بیمارستان منتقل کرد " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با اعتراف صریح متهمین به ارتکاب جنایت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی ، هر دو متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " .

20106

کد خبر: 639891

وب گردی

وب گردی