محمد سیفی:سهمیه المپیکی همسرم خستگی ماه ها دوری را از تنمان بدر کرد

محسن محمد سیفی قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی ووشو با بیان اینکه کسب نهمین سهمیه المپیک بانوان ایران توسط مهسا جاور (همسرم) خستگی اردوهای طولانی مدت و دوریمان را از بین برد.

دارنده طولانی ترین رکورد شکست ناپذیری در ووشو ایران به خبرنگار ایسکانیوز گفت:امسال دو رویداد مهم در پیش داریم و امیدوارم بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا (شهریور) و جام جهانی (مهر) برای کشورمان افتخار آفرین باشم.
ساندا کار تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ ووشو تصریح کرد: پس ازبیستم اسفندماه هفته پایانی لیگ، از فروردین ماه تمریناتم را بصورت جدی آغاز کرده ام و امیدوارم با توجه به آمادگی نسبی فعلی بتوانم در شرایط ایده ال پس از انتخابی راهی مسابقات آسیایی شوم و در ادامه هم در مسابقات جهانی شرکت خواهم کرد.
سیفی در خصوص شرایط زندگی دو قهرمان گفت:به هر حال زندگی دو قهرمان با هم خیلی سخت است، مخصوصا زمان مسابقات که باید در اردوهای طولانی مدت بسر ببریم، اما تمام این سختی ها با گرفتن یک مدال و یک افتخار برای هردوی ما بسیار شیرین می شود. از این که همسرم توانست در رشته قایقرانی برای المپیک ریو سهمیه کسب کند بسیار خوشحال هستم.
وی در پاسخ به این سوال که شما هم در کسب سهمیه المپیک وی سهیم بوده اید گفت: همانطور که می دانید ووشو در المپیک نیست،کسب سهمیه همسرم برای المپیک بسیار برایمان ارزشمند بود. در تمام دوران 8 الی 9 ساله حضورم در اردو ها سعی کردم شرایط مسابقات و اردو را برای تمام کسانی که در نزدیکی ام بوده اند شرح دهم و آنها را راهنمایی کنم، برای همسرم هم همین امر صدق می کرد. تمام تجربیاتم را در اختیار او قرار دادم. در کنار این ها، سعی داشتم فضا برای او برای داشتن یک روحیه پر نشاط مهیا باشد.
سیفی در خاتمه از تلاش های دکتر علی ن‍ژاد یاد کرد و افزود:ووشو در سایه مدیریت وی توانسته راه پویایی را بپیماید و امیددارم راه پیشرفتی که برای بنده و بسیاری هموار شده است، تداوم یابد.

606/602

کد خبر: 639998

وب گردی

وب گردی