«کارگردانی داستان» در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود

کتاب «کارگردانی داستان» در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب «کارگردانی داستان / داستان‌گویی حرفه‌ای و تکنیک‌های طراحی استوری‌بورد در فیلم زنده و انیمیشن » تالیف فرانسیس گله باس (Francis Glebas)و ترجمه مشترک داریوش نوروزی و شیوا زنگنه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی، فرانسیس گله‌باس از استادان انیمیشن والت دیزنی است و در ساخت فیلم‌هایی چون علاءالدین، شیرشاه، پوکوهانتز و فانتزیا ۲۰۰۰ با عناوین مختلف همکاری داشته است.
گله‌باس در این کتاب همان‌طور که خودش نیز می‌گوید تمامی شگردهای فیلم‌نامه‌نویسی استوری‌بورد و کارگردانی داستان را که در هالیوود مرسوم است به زبانی ساده و در عین حال حرفه‌ای آموزش داده و ناگفته‌ها را به روی کاغذ آورده است. کتاب او دوره‌ای کامل و حرفه‌ای برای دانشجویان رشته سینما و انیمیشن است.
کتاب «کارگردانی داستان / داستان‌گویی حرفه‌ای و تکنیک‌های طراحی استوری‌بورد در فیلم زنده و انیمیشن » در 400 صفحه با قیمت 28000 تومان توسط انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شده است.
بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.
503502

کد خبر: 640255

وب گردی

وب گردی