سر مربی تیم ملی ووشو: از مربیان چینی در اردوهای تیم ملی بهرمند هستیم 

حسین اوجاقی سر مربی تیم ملی ووشو کشورمان با بیان این که از مربیان چینی در اردوهای بزرگسالان و جوانان استفاده خواهیم کرد گفت:پنجم خرداد اردوی تیم ملی برای رقابت های آسیایی آغاز می شود.

اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز ادامه داد: دو رویداد مهم در پیش رو داریم مسابقات آسیایی تایوان و جام جهانی و برای رسیدن به آمادگی لازم از ابتدای خرداد در اردوی آمادگی بسر خواهیم برد.
وی تصریح کرد:برای دعوت از اردو نشیان در روز اول اردو نفرات برتر (چهار نفر اول ) هر وزن مسابقات کشوری که سال گذشته در قم برگزار شده بود، همراه با مدال آوارن سال قبل، در اولین انتخابی حضور می یابند. در نهایت از غربال اولین انتخابی در هر وزن از میان 5 الی 6 مدعی، 2 نفر برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
اوجاقی در هیمن راستا افزود: اردو ها در ابتدا با حدود 20 نفر در ساندا و 10 نفر در تالو برای مسابقات آسیایی چین تایپه آغاز می شود و رفته رفته با برگزاری 3 مرحله انتخابی درون اردویی، نفر فیکس اعزامی مشخص خواهد شد.
وی در خصوص سطح مسابقات به خبرنگار ما گفت: رقابتهای آسیایی به مراتب سخت تر از مسابقات جهانی است، در رقابت های آسیایی شانس قرعه و جود ندارد و قطعا در تمام اوزان در مقابل چینی ها و کشورها مطرح ووشو که غالبا آسیایی هستند، قرار خواهیم گرفت.ضمن این که حریفان در چین هر ساله تغییر می کنند هر چند شناخت کافی روی نحوه امتیازگیری و استراتژی چینی ها داریم،اما شناخت فردی روی حریفان نخواهیم داشت.
اوجاقی همچنین در خصوص مربیان چینی گفت:در ادروی تیم های بزرگسالان و جوانان از حضور مربیان چینی در دو بخش آقایان و بانوان بهرمند هستیم.مسابقات جهانی جوانان مهر ماه در بلغارستان انجام خواهد شد.
قهرمان اسبق ووشو جهان در خصوص جام جهانی تصریح کرد:برای حضور در جام جهانی نیز در ادامه ارودو های آسیایی اردو ها برگزار می شود. سال گذشته توانسته ایم 4 سهمیه برای حضور در جام جهانی بدست آوریم.

606/602

کد خبر: 640466

وب گردی

وب گردی