تسهیلات ویژه جهاد دانشگاهی امیرکبیر برای دانشجویان در نمایشگاه کتاب

مراسم رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب جهاد دانشگاهی دانشگاه امیرکبیر با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، در این مراسم دکتر مهدی ورسه ای، رئیس جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر با اشاره به پروسه چاپ و تدوین کتاب در دانشگاه امیرکبیر گفت: از سال گذشته پروسه چاپ و تدوین کتاب را در جهاد دانشگاهی دانشگاه امیرکبیر تغییر دادیم. انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر با بیش از ۳۰ سال سابقه اولین و معتبرترین انتشارات جهاد دانشگاهی است و در کشور رتبه اول را دارد.

او گفت: بیش از 60 عنوان کتاب در سال گذشته در انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر به چاپ رسیده که 33 عنوان کتاب های تجدید چاپ بود و 27 عنوان کتاب جدید چاپ شده است و برخی کتاب ها تاکنون بیش از ۱۰ بار تجدید چاپ شده اند.

ورسه ای ادامه داد: پس از راه اندازی خرید آنلاین مرکز انتشارات امیرکبیر، کمتر از 24 ساعت کتاب ها به دست متقاضیان می رسد و امکان ارسال این کتاب ها در کوتاهترین زمان به سراسر کشور وجود دارد.

در ادامه این مراسم عادل تقوی، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی گفت: بخشی از فعالیت های انتشارات جهاد دانشگاهی برگزاری مراسم کتاب سال دانشجویی و تقدیر از پایان نامه های دانشجویی است که این فعالیت ها با قدمت دو دهه انجام می شود. طبق ماموریتی که به جهاد دانشگاهی داده شده این فعالیت ها با هدف تشویق دانشجویان با استعداد انجام می شوند و در واقع جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و صنعت است که در بخش انتشارات، نشر وظیفه خود را انجام داده است.

او ادامه داد: در سال گذشته 430 عنوان کتاب منتشر شده که 70 درصد کتاب های جدید و مابقی چاپ مجدد هستند.

تقوی گفت: انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر در حوزه فنی مهندسی به عنوان قطب انتشارات در کشور است که توانسته در این مسیر به درستی فعالیت خود را ادامه دهد.

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و شعب آن در 5 غرفه مجزا در خدمت دانشجویان هستند و دانشجویان می توانند از تسهیلات ویژه ای که برای فروش کتاب ها در نظر گرفته شده از جمله بن های تخفیف استفاده کنند.

در ادامه پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی امیرکبیر در حوزه انتشارات گفت: جهاد دانشگاهی امیرکبیر در حوزه فنی و مهندسی جزو اولین و برترین انتشارات در این حوزه در کشور است.

20104

کد خبر: 640492

وب گردی

وب گردی