افزایش تمایل ایرانیان به خرید گوشی های کانادایی بلک بری/ قیمت

بر اساس شواهد موجود در بازار موبایل می توان گفت که تمایل مشتریان به گوشی های بلک بری افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از موبنا، هم اکنون واردات گوشی های کانادایی بلک بری در ایران توسط فعالان غیرقانونی صورت می گیرد و تا کنون این کالای ارتباطی با گارانتی رسمی وارد بازار ایران نشده است.

به گفته کارشناسان فعال در حوزه موبایل، بلک‌بری به دلیل امنیت شناخته‌شده خود را در صنعت موبایل مدیون سیستم‌عامل منحصر‌به‌فردش است که از این رو نیز در ایران رو به استقبال است.

انها براین باورند که گوشی های بلک بری یکی ازمحکم‌ترین دیوارهای دفاعی اشخاص و سازمان‌های سیاسی و نظامی در مقابل متجاوزان دنیای مجازی و افرادی است که قصد داشتند به ایمیل‌های شخصی و سازمانی دسترسی پیدا کند.

تمایل مشتریان به گوشی بر اساس شواهد موجود در بازار موبایل می توان گفت که تمایل مشتریان به گوشی های بلک بری افزایش یافته است.

به دلیل امنیت بالا در این نوع گوشی ها، میزان تقاضا برای این نوع گوشی رو به افزایش است.

از جمله گوشی های موجود دربازار می توان به مدل های z3 با قیمت ۳۸۵ هزار تومان ، Z10 با قیمت ۵۶۰ هزار تومان، Q5 با قیمت ۴۴۰ هزار تومان، Q20 با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ،Q10 با قیمت ۵۱۰ هزار تومان، PRIV با قیمت دو میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، Porsche Design 9982 با قیمت یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، passport--1052 نقره ای رنگ با قیمت یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، passport با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، LEAP با قیمت ۷۲۰ هزار تومان، Droid Turbo 2 با قیمت دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و DALLAS با قیمت یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومانی اشاره کرد.

همچنین Z30 بلک بری با رنگ بندی مشکی و سفید با قیمت ۷۶۵ هزار تومان وارد بازار شده است.

20104

کد خبر: 640546

وب گردی

وب گردی