بهروان: باید حساسیت بازی های پایانی را در نظر گرفت

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه دیزل بسیار خوب است اما نور ندارد. باید به حساسیتی هم که این بازی داشت در نظر گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع سر موعد مقرر انجام می شود. ما همیشه عادت داریم که با این وضعیت کار را پیش ببریم.

وی درباره امکانات تیم ملی افزود: چیزهایی که در روزنامه ها خواندم کمی به من برخورد. امکانات مکفی وجوددارد و امیدوارم از این پس نیز امکانات بیشتری در اختیار قرار بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که چه نمره ای به فدراسیون می دهد، تصریح کرد: من نمره قبولی می دهم. نباید از یک زاویه مشاهده کرد اما من نمره 14 می دهم.

بهروان درباره اعتراض گسترش به انتقال بازی اش با پرسپولیس به یادگار گفت: ورزشگاه دیزل بسیار خوب است اما نور ندارد. باید به حساسیتی هم که این بازی داشت، تصمیم گرفتیم بازی در یادگار باشد.

وی در واکنش به صحبت های کمالوند مبنی بر اینکه به همه چیز از جمله قهرمانی هم شک دارد، گفت: شک به همه قهرمانی؟ به چه چیزی مشکوک هستند و عزیز من هستند اما باید پاسخگو باشند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره میزبانی استقلال از تراکتورسازی عنوان کرد: قانون میگوید تیم مهمان 10% درصد می گیرد. اگر ورزشگاه خالی بماند کسی را پشت درب نمی گذاریم. اگر میزبان 90% را پر کرد مابقی را باید مهمان پرکند.

وی همچنین اذعان داشت: طبقه بالا و پایین به صورت اینترنتی بلیط هایش به فروش می رسد. بقیه شهرها را هم در دستور کار قرار داده ایم.

بهروان در پایان درباره کم کاری بازیکنان خاطرنشان کرد: تاکنون چیزی در این باره نشنیده ام اما اگر چنین چیزی وجود داشته باشد با جدیت پیگیری می کنیم.

604/602

کد خبر: 640564

وب گردی

وب گردی