مرگ مرد شیشه‌ای  در کمپ ترک اعتیاد

مرد شیشه‌ای که از تختخوابش در کمپ ترک اعتیاد پایین افتاده و دچار خونریزی مغزی شده بود، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم؛ 27 اسفند سال گذشته مرد 51 ساله‌ای در بیمارستان رسول اکرم‌ (ص) جان باخت، این مرد شیشه‌ای پس از جراحت در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان شهریار به این بیمارستان منتقل شده بود که پس از مرگ وی مراتب این اتفاق به مأموران کلانتری 137 نصر اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان و کمپ ترک اعتیاد مشخص شد مرد 51 ساله بر اثر افتادن از تختخواب در کمپ دچار جراحت شده و پس از انتقال به مرکز بهداشت شهریار و در نهایت بیمارستان رسول اکرم (ص) به دلیل خونریزی مغزی جان خود را از دست داده است.

برادر متوفی در اظهاراتش به مأموران گفت: برادرم بهرام متأهل بود و 3 فرزند داشت؛ پدر و مادرمان در همدان ساکن هستند، بهرام معتاد به ماده مخدر شیشه بود و همسر و فرزندانش را اذیت می‌کرد که پدرم تصمیم گرفت بهرام را به یک کمپ ترک اعتیاد در باغستان شهریار ببرد و بهرام چهارم اسفند سال گذشته آنجا بستری شد.

او افزود: در کمپ ترک اعتیاد، تختخواب بهرام سه طبقه‌ بود و بهرام در طبقه سوم تختخواب که 2 متر از زمین فاصله داست، می‌خوابید؛ شب وقوع حادثه، بهرام از بالای تخت به پایین افتاد و این تخت حفاظ نداشت.

پس از مرگ بهرام، پرونده او برای تحقیقات بیشتر به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد که با توجه به وقوع این اتفاق در شهریار و بنابر ماده 117 قانون آیین دادرسی کیفری، با قرار عدم صلاحیت و به دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به دادسرای شهریار ارسال شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

20106

کد خبر: 640690

وب گردی

وب گردی