ساعت هوشمند اچ تی سی احتمالا اواسط خردادماه امسال رونمایی می شود

در سال های اخیر بارها و بارها پیش آمده که شایعه رونمایی از یک ساعت هوشمند توسط اچ تی سی قوت گرفته اما در ادامه محصولی معرفی نشده و این تصور در ذهن بسیاری شکل گرفته که پروژه تولید پوشیدنی هوشمند توسط این شرکت به کلی متوقف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، این چرخه بارها و بارها تکرار شده تا اینکه تقریبا همه به یقین رسیده اند خبری از ارائه یک ساعت هوشمند با برند اچ تی سی نخواهد بود.

امروز اما خبر رسیده اسمارت واچی که ایوان بلس فاش کننده سریالی پیشتر نوید عرضه اش را داده بود در هفته ای که با 17 خردادماه آغاز می شود معرفی خواهد شد. ماه گذشته بلس که با نام کاربری Evaleaks@ شناخته می شود توئیتی را منتشر کرد و در آن خواستار معرفی این محصول تا قبل از ماه آوریل (فروردین ماه) شد که البته این اتفاق رخ نداد.

البته لازم است یادآور شویم که نخستین بار نیست ایوان بلس خبر عرضه احتمالی یک ساعت هوشمند با برند اچ تی سی را در توئیتر منتشر میکند. در جولای سال 2014 (یعنی تیرماه 93) او رندری از یک اسمارت واچ با برند این شرکت تایوانی را منتشر کرد و در آن یادآور شد که تصویر نمونه صددرصد مشابه به سخت افزار در حال تولید توسط این شرکت است.

با وجود آنکه تصویر منتشر شده توسط او ساعتی با صفحه چهارگوش را نشان می داد کمی بعد این شایعه منتشر شد که اچ تی سی به زودی ساعتی با صفحه گرد را ارائه می دهد که به لحاظ شکل و شمایل نیز تا حدود زیادی شبیه به موتو 360 موتورولا به نظر می رسید.

پوشیدنی مورد بحث که احتمالا به زودی توسط اچ تی سی ارائه می شود نمایشگری با رزلوشن 360 در 360 پیکسل دارد و آنطور که گفته شده از Android Wear پشتیبانی خواهد کرد. اسم رمز این محصول نیز طبق شایعات Halfbeak است.

منبع: دیجیاتو

20101

کد خبر: 640809

وب گردی

وب گردی