«برد، برد» به مرحله تدوین رسید

با پایان تصویربرداری مستند «بُرد، بُرد»؛ جدیدترین ساخته‌ی‌ محسن خان‌جهانی وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن خان‌جهانی که بیست و یکمین مستندش را برای نمایش آماده می‌کند، درباره‌ی تولید این فیلم توضیح داد: تصویربرداری مستند «بُرد، بُرد» به دلیل نوع خاص سوژه در مقاطع زمانی متفاوت انجام گرفته؛ بخشی از تصویربرداری نوروز 94 آغاز شده و در تابستان و زمستان سال گذشته و اوایل بهار امسال ادامه پیدا کرده است.

این مستندساز ضمن اشاره‌ای گذرا به موضوع فیلم گفت: دوربین در این فیلم مستند به روستاهای مختلف سفر می‌کند تا واکنش مردم نسبت به یک موضوع سیاسی - اجتماعی واحد را به تصویر بکشد!

تدوین این مستند 70 دقیقه‌ای این روزها توسط شهرام میراب‌اقدم (مستندساز و تدوینگر) در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده به پایان برسد.

کارگردان مستند «انتهای خیابان پاستور» پیش بینی کرد که اولین نمایش مستند جدیدش در دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت باشد.

عوامل تولید فیلم مستند بلند «بُرد، بُرد» که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود، عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: محسن خان‌جهانی، تصویربردار: علی خسروآبادی، صدابردار: احمد آزاد، عکاس: مصطفی حسین‌خانی، مدیر تولید و مجری طرح: حسن خان‌جهانی.

خان‌جهانی ساخت مستندهایی چون «محسن فیلم می‌سازد»، «ارتفاع 437»، «خواهران حافظ»، «تکیه کن»، «کلاه شیشه‌ای»، «صندلی شماره 257»، «نماز آخر»،‌ «انتهای خیابان پاستور»، «آزادراه»، «گزارش یک بازپرس» و... را در کارنامه دارد.

503502

کد خبر: 641026

وب گردی

وب گردی