مدیران گروه +18 دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان آباده فارس از دستگیری گروهی که در فضای مجازی از طریق واتس آپ فعالیت غیر اخلاقی داشتند و خود را مثبت هجده می نامیدند، توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: برابر رصدها و پایش فنی صورت گرفته در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان آباده با استفاده از منابع و مخبرین مشخص شد افرادی ناشناس گروهی را با نام 18+ در شبکه اجتماعی واتس آپ در این شهرستان راه اندازی و فعالیت و اقدام به ارسال مطالب،‌و تصاویر غیراخلاقی می کنند.

او گفت: این گروه با فعالیت بسیار زیاد روزانه بالغ بر ده ها مورد انواع فیلم وعکس ویا مطالب مستهجن وغیر اخلاقی را در فضای مجازی بار گذاری می کردند و بدین وسیله سعی در ترویج بی بندوباری وانحراف اذهان عمومی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به دستگیری 9 نفر در این رابطه گفت: مدیران این گروه که بیش از 200 نفر را عضو گروه خود کرده بودند،‌ توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ زراعتیان گفت: تمامی 9 نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او در هشدار به متخلفان فضای مجازی که با این اندیشه خام که مجرم در فضای مجازی قابل شناسایی ودستگیری نیست، قاطعانه اخطار داد: با کمترین تخطی در این مورد برخورد می شود و افراد خاطی در حداقل زمان شناسایی ودستگیر خواهند شد.


105105

کد خبر: 641080

وب گردی

وب گردی