بمب نقل و انتقالات/ قوچان نژاد سرخپوش می شود؟

هر چقدر هم مربیان و باشگاه ها تاکید کنند که هنوز صحبت از لیست سال آینده نیست و سال بعد هیچ تغییری در تیم نخواهیم داشت اما حقیقت آن است که زیر پوست لیگ، رقابت داغ و بی‌رحمانه‌ای بر سر توافق با ستاره‌ها در جریان است.

به گزارش ایسکانیوز، هر چقدر هم مربیان و باشگاه ها تاکید کنند که هنوز صحبت از لیست سال آینده نیست و سال بعد هیچ تغییری در تیم نخواهیم داشت اما حقیقت آن است که زیر پوست لیگ، رقابت داغ و بی‌رحمانه‌ای بر سر توافق با ستاره‌ها در جریان است.

از جمله می‌توان به یک تلاش همه‌جانبه برای جایگزینی مهدی طارمی در پرسپولیس اشاره کرد. آقای گل پرسپولیسی ها که علیرغم اینکه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اما دلش پیش پیشنهادهای اروپایی اش گیر کرده و بر همین اساس بند خاصی را برای تمدید قراردادش قرار داده تا در صورت نیاز بتواند از پرسپولیس جدا شود.

برانکو ایوانکوویچ زرنگ تر از آن است که با شوک جدایی ناگهانی ستاره تاثیرگذار تیمش مواجه شود و بسیار مایل است که در عوض لژیونر شدن ستاره این فصلش، جایگزینی بزرگ برای او در تیم داشته باشد؛ جایگزینی در سطح یک لژیونر سرشناس که شاید مسافر پرواز فرودگاه هیثرو به فرودگاه امام‌خمینی (ره) باشد.

البته گزینه نخست برانکو سردار آزمون جوان بوده اما پس از اینکه وی اولویتش را بازی در اروپا معرفی کرد، سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه تاکید کرد که مذاکره با ستاره ایرانی چارلتون را آغاز کنند و چند تن از سوی باشگاه مامور پرسپولیسی کردن رضا قوچان نژاد شده اند.

قوچان نژاد که سابقه حضور در باشگاه های ایران را ندارد شاید بدش نیاید که به جای نیمکت نشینی در لیگ دسته های پایین انگلیس تجربه ای متفاوت در تیم پرطرفدار کشورش را سپری کند. ضمن اینکه ازدواج گوچی در ایران و پس گرفتن جایگاه در ترکیب اصلی تیم ملی که به آزمون و طارمی واگذار کرده می تواند انگیزه های وی را برای پرسپولیسی شدن بیشتر کند.

604/602

کد خبر: 641228

وب گردی

وب گردی