پورابراهیمی در گفت وگو با ایسکانیوز: بررسی برنامه ششم به مجلس نهم نمی رسد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 می گوید: بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور به مجلس نهم نمی رسد از این رو اولین دستور کار مجلس دهم بررسی این لایحه خواهد بود.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به زمان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: بعید می دانم که بررسی این لایحه به مجلس نهم برسد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون تلفیق در حال بررسی این برنامه هستند و کار خود را از مدت ها پیش آغاز کرده اند، افزود: اما به نظر می رسد با توجه به اینکه بعد از نهایی شدن این گزارش، نمایندگان باید 10 روز فرصت اظهار نظر درباره آن را داشته باشند،عملا دیگر زمانی باقی نمی ماند که در صحن علنی آن را بررسی کنیم.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت تصریح کرد: بررسی لایحه برنامه ششم توسعه نیز همچون بررسی لایحه بودجه زمان بر است و حداقل 3 هفته زمان نیاز است که این لایحه دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: در ضمن،جدای از اینکه آئین نامه داخلی مجلس و زمان اندک دو هفته باقی مانده با پایان کار مجلس نهم، برای ما محدودیت ایجاد می کند، برنامه ششم به قدری دارای اهمیت است که جای کار جدی می طلبد لذا ما ترجیح می دهیم برنامه ششم را در مجلس دهم بررسی کنیم و تصورمن این است که اولین دستور کار مجلس دهم برنامه ششم خواهد بود.

204/201

کد خبر: 641403

وب گردی

وب گردی