قاتل مست دستگیر شد/ قتل در تهران دستگیری در دزفول

جوان مستی که با ضربه چاقو مرتکب قتل در پایتخت شده بود با گذشت ۷۴ روز از زمان جنایت شناسایی و در شهرستان دزفول دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز اول اسفندماه سال گذشته وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح از طریق مرکز فوریت های پلیسی به کلانتری ۱۱۴ غیاثی اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی ۱۹ ساله بنام « محمدصادق - ش » بر اثر اصابت جسم سخت از ناحیه سر دچار جراحت شدید شده ، که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

دو نفر از دوستان محمد صادق که شاهد صحنه درگیری وی با متهم بودند، عنوان کردند: در خیابان امیر سلیمانی قدم می زدیم که موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ با دو سرنشین جوان به ما نزدیک و ترک نشین موتور درحالی که حالت طبیعی نداشت پس از قدری درگیری لفظی با محمدصادق تهدید کرد که اگر باز ما را در محل ببیند درگیر خواهد شد.

این دو شاهد در خصوص نحوه درگیری گفتند: پس از ترک خیابان امیرسلیمانی، ناگهان همان دو راکب موتور سیکلت نزدیک شده و ترک نشین موتور که در مرتبه اول ما را تهدید کرده بود از موتور پیاده و با چاقو ضربه ای محکم به ناحیه سر محمدصادق وارد و به سرعت از محل متواری شدند.

براساس این گزارش محمدصادق به علت شدت جراحت وارده به ناحیه سر، به کما رفت و با وجود انجام اقدامات درمانی به علت ضربه مغزی جان خود را از دست می دهد.

همزمان با اعلام خبر فوت محمدصادق به کلانتری ، نوجوانی حدودا ۱۶ ساله به بیمارستان مراجعه و در خصوص وضعیت سلامتی متوفی سئوالاتی را از پرسنل بیمارستان می کند که کارکنان بیمارستان با مشاهده وضعیت اضطراب در چهره وی موضوع را به مأموران اطلاع و در نهایت این نوجوان که قصد فرار از بیمارستان را داشت دستگیر و به کلانتری ۱۱۴ غیاثی منتقل می شود .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، پرونده به همراه متهم ۱۶ ساله بنام «حامد . ط» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۹ تهران برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات حامد

حامد گفت: با موتور در محل پرسه می زدم که منصور(متهم اصلی) مرا صدا زد و گفت که مست است و درخواست کرد تا با موتور قدری او را بچرخانم تا آرام شود.

او افزود: در خیابان پرسه می زدیم که منصور با متوفی چشم به چشم شد و شروع به تهدید آن سه جوان کرد و سپس از محل دور شدیم؛ پس از دقایقی بار دیگر با همان سه جوان در خیابانی دیگر برخورد کردیم که این بار منصور از موتور پیاده و بی هیچ مقدمه ای با کشیدن قمه از زیر لباسش به سمت یکی از آن سه نفر رفت و با چاقو ضربه ای به سرش وارد و به سرعت از محل متواری شدیم و پس از آن دیگر منصور را ندیدم.

دستگیری متهم در دزفول براساس این گزارش کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که منصور پس از متارکه پدر و مادرش ، به همراه مادربزرگش زندگی کرده و در زمینه خرید و فروش موادمخدر و مشروبات الکلی فعالیت دارد.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که منصور پس از وقوع درگیری از تهران متواری و پس از مدتی دوباره به پایتخت بازگشته و سپس به یکی از باغ های حاشیه شهر دزفول رفت که در نهایت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به دزفول اعزام و سرانجام در ساعت یک بامداد چهاردهم اردیبهشت وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در باره این خبر به خبرنگار مهرگفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

105105

کد خبر: 641489

وب گردی

وب گردی