30 درصد تخفیف خرید برای دوستان و همراهان حاضر در «دیدار با پرگار»

عکاسان و دست‌اندرکاران جامعه عکاسی در اقدامی جمعی و به پاس قدردانی از فعالیت‌های پیگیرانه و مداومت ناشر و دست‌اندرکاران کتاب پرگار، به دیدار غرفۀ نشر زبان تصویر (کتاب پرگار) می‌روند. 

به گزارش ایسکانیوز کتاب پرگار، ناشر جوان و فعال کتاب‌های تخصصی عکاسی است که فعالیت خود را از سال 1390 آغز کرده و از ابتدای فعالیت، محور فعالیت خود را بر چاپ و انتشار کتاب‌های تخصصی عکاسی متمرکز کرده است و هم‌چنان بر مسیر ارزش‌های خود ثابت قدم مانده است. این ناشر تا کنون 15 عنوان کتاب در این حیطه منتشر کرده است.
اردیبهشت‌ماه امسال، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشر زبان تصویر (کتاب پرگار) با چهار کتاب تازه در حیطه آموزش تخصصی عکاسی حضوری پررنگ و برجسته داشته است.
جمعی ازعکاسان و دوستداران کتاب‌های عکاسی و نیز دست‌اندرکاران جامعه عکاسی، با هدف تجلیل از تلاش پیگیر و مداومت ارزشمند کتاب پرگار، اقدام به برنامه‌ریزی یک دیدار دوستانه جمعی از غرفۀ کتاب پرگار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کرده‌اند تا به این وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را به ایشان اعلام کنند. در همین راستا از همۀ عکاسان و یاران جامعه عکاسی برای همراهی در این دیدار دوستانه و قدرشناسانه دعوت به عمل آمده است.
بازدیدکنندگان و حاضران در برنامۀ «دیدار با پرگار» با ناشر و جمعی از مترجمان، مولفان و دست‌اندرکاران کتاب پرگار به گپ و گفت و تبادل نظر خواهند پرداخت و تجربۀ این دیدار را در عکس یادگاری خود ثبت خواهند کرد.
در پاسخ به این اقدام، کتاب پرگار برای همۀ دوستان و همراهان حاضر در این دیدار دوستانه 30% تخفیف در بهای کتاب‌های آن نشر را به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

502502

کد خبر: 641583

وب گردی

وب گردی