بازدید ابتکار از دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم سبز

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شب عید مبعث از دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور به همراه مهناز مظاهری معاونت آموزش وپژوهش سازمان، فریبا ابتهاج مشاور رسانه ای حوزه ریاست سازمان و هومان لیاقتی مدیر عامل و عضو هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست از تمامی بخش های دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز بازدید کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این بازدید با اظهار امیدواری بر برپایی هرچه بهتر جشنواره فیلم سبز اظهارکرد: موج فراگیر این جشنواره نه تنها ستاد مرکزی و سراسر کشور بلکه باید فضای بین الملل را هم تحت تاثیر خود قرار دهد و حس مسئولیت، علاقه و انگیزه برای حفاظت از محیط زیست را افزایش دهد.
ابتکار ادامه داد: امیدوارم فرهنگسازی در زمینه حفاظت از محیط زیست با برگزاری این جشنواره به ثمر بنشیند و مشکلات محیط زیست ریشه کن شوند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: به رغم مشکلات موجود، پیشرفت خوبی برای برگزاری جشنواره فیلم سبز انجام شده و قطعا کارکردن در این دوره از جشنواره با توجه به مشکلات اقتصادی بسیار دشوار است.
فرهاد توحیدی دبیر جشنواره بین المللی فیلم سبز نیز در این دیدار تاکید کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره موجب می شود این رویداد با رفت و آمد دولت ها پایدار بماند و پیشنهاد دبیرخانه دائمی این جشنواره در کیش یا رشت را به معصومه ابتکار داد.
معاون رئیس جمهوری در این دیدار از بخش های مختلف جشنواره دیدن کرد و در گفتگو با مهدی توحیدپور دبیر اجرایی، امیر عابدی مدیر بخش تجسمی و مزدک میررمضانی مدیر امور استان ها در جریان امور بخش های مختلف جشنواره قرار گرفت.

505

کد خبر: 641585

وب گردی

وب گردی