ایازی: فاز دوم و سوم نمایشگاه شهر آفتاب باید کلید بخورد

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب اکنون دارای یک سازه نمایشگاهی استانداردی است که کاربری نمایشگاهی دارد و دسترسی مردم به آن نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر شده است.

به گزارش ایسکانیوز،سید محمدهادی ایازی با بیان این مطلب افزود: مسیرهای رفت و آمد به نمایشگاه از طریق تاکسی، اتوبوس و مترو فراهم شده است و این موضوع فرصت خوبی برای بازدید از نمایشگاه برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در حاشیه بازدید از نمایشگاه شاهد رضایتمندی مردم از محیط نمایشگاه بودم. از آنجایی که وسعت آن نیز در قیاس با نمایشگاه‌های دیگر بسیار گسترده‌تر است. برخلاف تصور افزایش مسافت و مشکلات رفت و آمد به نمایشگاه، استقبال فوق‌العاده خوبی از نمایشگاه شده است.

ایازی با بیان اینکه استقبال خوب و گسترده مردم موجب رضایتمندی ناشران نیز شده است، گفت: با اینکه نخستین بار است نمایشگاه کتاب در این مکان برگزار می‌شود و ممکن بود با مشکلاتی روبرو شود اما کارها، مدیریت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: برای تکمیل فاز دوم و سوم، باید دو مجموعه سه قلوی دیگر ساخته شود که هر یک از این مجموعه‌ها حدود 60 هزار مترمربع متراژ دارند و با افزوده شدن آنها به شهر آفتاب، شاهد یک مجموعه نمایشگاهی گسترده خواهیم بود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

10505

کد خبر: 641611

وب گردی

وب گردی