دانشجویان دانشگاه پیام نور از راه دور مشاوره می گیرند

معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور از ارائه مشاوره از راه دور به دانشجویان دانشگاه در زمینه روانشناختی و مذهبی از طریق سامانه رسیدگی به امور دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، کریم نجفی گفت: سامانه رسیدگی به امور دانشجویان توسط اداره کل امور دانشجویان این معاونت و همکاران دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه راه اندازی شد.

او افزود: این سامانه با هدف تسهیل ارتباط دانشجویان با اداره کل امور دانشجویان در حوزه وام، تولیدات دانشجویی و مشاوره راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از طریق لینک دانشجو در پورتال دانشگاه و یا به آدرس http://stud.pnu.ac.ir وارد سامانه شده و تقاضای خود را در حوزه های بیان شده برای بررسی و پاسخگویی ارسال کنند.

او افزود: یکی از اهداف اصلی این سامانه ارائه مشاوره از راه دور به دانشجویان دانشگاه در زمینه روانشناختی و مذهبی است که دانشجویان با ارسال موضوع مورد نظر خود از طریق سامانه و دریافت کد رهگیری می توانند در زمان تعیین شده با وارد کردن کد رهگیری، پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری کرد که بتوان از طریق این سامانه ضمن پاسخگویی به تقاضاهای دانشجویان، در جهت افزایش رضایتمندی این قشر فرهیخته گام برداشت.

20104

کد خبر: 641677

وب گردی

وب گردی