ولایتی در دیدار با بشار اسد: بی تردید محور مقاومت، پیروز خواهد بود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه بی تردید محور مقاومت، پیروز خواهد بود گفت: امروز جنگ با تروریست ها برای صلح و امنیت منطقه و بلکه جهان بسیار مهم است و در واقع محور مقاومت برای امنیت و صلح جهانی مبارزه و ایستادگی می کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، ولایتی که بعد از سفر به لبنان روز جمعه وارد دمشق شد، شنبه 17 اردیبهشت ماه با بشار رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص موضوعات و مسایل منطقه ای و میدانی و همچنین همکاری های فیمابین در زمینه های متنوع به بحث و تبادل نظر پرداخت.
بشار اسد ضمن خوش آمدگویی گفت:حضور شما همیشه در مقاطع حساس موجب ایجاد آرامش می گردد و از مقام معظم رهبری، ملت و دولت ایران برای حمایت هایی که از ملت و دولت سوریه دارید سپاسگزارم.
رییس جمهور سوریه با توجه به جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران هم گفت: ما هیچ موقع فراموش نمی کنیم پایداری شما را در جنگ تحمیلی که جنگ صدام به پشتیبانی برخی از کشورهای جهان بر علیه ملت ایران بوده است و پیروزی از آن ملت ایران شد.
رئیس جمهور سوریه افزود:رهبری، ملت و دولت ایران از تمام امکان خود برای مبارزه و مقابله با تروریست ها، جریانات افراطی و تکفیری در بالاترین سطح بهره گرفته اند و بسیار به پیروزی در برابر این جنگ نابرابر امیدوار هستیم و سپاس فراوان خود را از رهبری ، دولت و ملت ایران اعلام می داریم.
ولایتی هم ضمن ابراز خرسندی از ملاقات مجدد ، گفت: دفاع جانانه ای که ملت و دولت سوریه به رهبری شما انجام می دهند در تاریخ بی سابقه است و البته فراز و نشیب دارد اما صعودی است و به رهبری شما ان شاء الله توفیق و پیروزی نصیب خواهد شد و مقام معظم رهبری دایما برای پیروزی شما دعا می کنند.
مشاور مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: فراموش نمی کنیم که تروریست ها تا چند متری همین دفتر پیشروی کرده بودند و البته با مقاومت و پایمردی ملت و دولت سوریه بیرون رانده شدند.
مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به تحولات اخیر گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمام ظرفیت خود برای مبارزه و مقابله با تروریست ها که بر علیه ملت مظلوم منطقه جنایت می کنند با هر نوع گرایش و فارغ از تقسیم بندی مضحک تروریست های میانه رو و تندرو استفاده می کند.
وی تصریح کرد: امروز جنگ با تروریست ها برای صلح و امنیت منطقه و بلکه جهان بسیار مهم است و در واقع محور مقاومت برای امنیت و صلح جهانی مبارزه و ایستادگی می کنند.

201/201

کد خبر: 641946

وب گردی

وب گردی