دو سارق مسلح مرد 57 ساله  را کشتند و متواری شدند/ درخواست پلیس:قاتلان را شناسایی کنید

تحقیقات برای شناسایی دو سارق مسلح که در جریان سرقت از یک مرد 57 ساله او را با شلیک گلوله به قتل رساندند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،ساعت17 نهم اسفند گذشته قتل عمدی در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی گزارش شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و همراه داشتن دو قبضه اسلحه کمری اقدام به قتل شخصی به نام سعید 57 ساله کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس دادسرای جنایی، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق به سلاح کمری و خشونت بالای آنها موفق به کمک رسانی به مقتول نشدند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند: دو مرد حدودا 40 الی 45 ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبرو شدند. سارقان با شلیک دو گلوله مرد میانسال را به قتل رسانده و خودشان از محل متواری شدند.

در تحقیقات از خانواده مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کند که سارقان اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر سیستم های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت:با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی بازپرس پرونده صادر شده است. شهروندانی که از هویت و مخفیگاه این دو قاتل اطلاعی در دست دارند می توانند به صورت شبانه روزی با شماره های 51055123 و 51055141 تماس گرفته و موضوع را به کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع دهند.

105105

کد خبر: 641971

وب گردی

وب گردی