آجرلو: متهم به فساد، حالا مورد حمایت وزیر است!

مصطفی آجرلو گفت: روز گذشته از دفتر آقای یاسر هاشمی خبر رسید که آرای عزیزی خادم به سمت دیگری می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی آجرلو کاندیدای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در رقابت با تاج شکست خورد و پس از پایان مجمع به وزارت ورزش و دولت تدبیر و امید حمله کرد.

آجرلو گفت: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم و این انتخابات را به آقای جهانگیری و اسلامیان تبریک می‌گویم که انتخابات خوبی را برگزار کردند. حدود یک ماه قبل به وزیر ورزش گفته بودم که جهانگیری و اسلامیان از تاج حمایت می‌کنند.

آجرلو مدعی شد: صحبت کردن از فوتبال در دانشگاه آسان است اما عمل کردن به آن سخت است. در انتخابات این دوره دخالت کردند و جا دارد من از مردم ایران عذرخواهی کنم. از آقای جهانگیری، اسلامیان و وزیر ورزش عدالتخواه تشکر می‌کنم که در فوتبال دخالت کردند. روز گذشته از دفتر آقای یاسر هاشمی خبر رسید که آرای عزیزی خادم به سمت دیگری می‌رود. اگر این موضوع صحت داشته با شد وای به حال فوتبال ایران.

نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه شهرام دبیری گفته است برگزاری چنین جلساتی هیچ اشکالی ندارد تاکید کرد: صاحبان رای حق دارند که در انتخابات بررسی و تصمیم‌گیری کنند اما دخالت جهانگیری و اسلامیان غیر قابل قبول است. وزیر ورزش به کسی رای داد که چند ماه پیش او را متهم به فساد کرده بود اما به یکباره او را مسئول فوتبال ایران دانست و از او حمایت کرد. چنین اتفاقی بسیار تلخ است و وای به حال فوتبال پاک. فوتبال پاک از مسئولانش آغاز می‌شود اما این دستان پشت پرده، آغازگر فوتبال ناپاک هستند.

او مدعی شد: آقای جهانگیری کاری را در فوتبال کردند که آقای احمدی‌نژاد چند سال پیش انجام دادند. هیچ فرقی بین دولت فعلی و دولت سابق وجود ندارد. وای به حال مردم که چنین فوتبالی داریم. به 8 سال قبل بازگشتیم. من به همین خاطر به دولت تدبیر و امید تبریک می‌گویم.

602/602

کد خبر: 642001

وب گردی

وب گردی