حمید حامی: مردم سریال های تلویزیونی نمی بینند، تیتراژها هم دیده نمی شوند!

حمید حامی گفت: آن دوره ایی که تیتراژهای تلویزیونی باعث شهرت و پیشرفت خوانندگان می شد این اتفاق (باند بازی) می افتاد. ولی وقتی یک محصولی ارزشش را از دست می دهد، نه کسی پولی برای خریدنش پرداخت می کند نه جنگ و دعوایی هست برای خواندنش. الان تیتراژ سریال های تلویزیونی مثل قبل بُلد نمی شود و مردم خیلی نگاه نمی کنند به خاطر همین تیتراژ آن ها هم دیده نمی شود.

حمید حامی خواننده پاپ که آخرین آلبومش «آخدا» را در سال 89 منتشر کرده بود در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد فعالیتهای این روزهای خود گفت: 28 اردیبهشت ماه اولین کنسرت امسالم را اجرا میکنم. در این کنسرت با ارکستر ی همکاری می کنم که مدتی است با آنها همکاری نداشته ام و آخرین همکاری من با آنها ارکستر رشت و اصفهان بوده است. ارکستر بسیار منظمی که در زمینه نوازندگی هم بسیار خوب هستند. بعضی از آنها هم دوستان قدیمی من هستند و بعضی ازآنها تازه به ارکستر وارد شده اند و رهبر این ارکستر هم دوست خوبم است که خیلی هم با او همکاری داشته ام به نام «علی ثابت» که امیدوارم این اجرای 28 اردیبهشت که امیدوارم دو سانس باشد و در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می شود ارکستر خوبی باشد.

وی افزود: من معمولا ارکسترهای تهرانم را با ارکستر زهی روی صحنه رفته ام که ارکسترهای کاملی بوده اند. معمولا از معدود دفعاتی است که با ارکستر پاپ روی صحنه می روم .علاوه بر آن تلاش می کنم قبل از ارکستر تهرانم یک قطعه تازه منتشر کنم که همکاری دوباره من با «بامداد بیات» است. بعد از چند سال «با یه نگاه تو» با یه شعر از حسن اردشیری ملودی خودم و تنظیم بامداد بیات که امیدوارم مراحل ضبطش انجام بشود که بتوانم قبل از اجرا آن را تقدیم مردم کنم.

حامی ادامه داد: بعد از این اجرا هم قصد دارم یک آلبوم منتشر کنم و قرارم این است که با مهره هایی همکاری کنم که دوستشان دارم و خط فکریشان با من یکی است. یکی از این مهره ها بامداد بیات است دیگری رضا تاجبخش و همچنین علی بیرنگ که من این سه نفر را خیلی دوست دارم و مایلم با این افراد همکاری داشته باشم، البته اگر آنها هم راضی به این همکاری باشند و شرایط مناسب باشد. من این آلبوم را بعد از 28 اردیبهشت شروع خواهم کرد و تا قبل ازپایان سال سعی می کنم که منتشر بشود.

حمید حامی در مورد ارتباطش با صدا و سیما عنوان کرد: در این 5 سال سکوت من، صدا و سیما من را خیلی حمایت کرد و با اینکه من اجرا نداشتم و کنسرت نمی رفتم، برنامه های روتین سازمان صدا و سیما و برنامه های که خیلی پر بیننده بود من را خیلی حمایت کردند و همچنین رادیو که باعث شدند من از لحاظ هنری زنده بمانم، اسمم سر زبان ها باقی بماند و نه تنها فراموش نشدم بلکه به خاطر حمایت های تلویزیون بر من اضافه هم شد یعنی دیده شدم، چهره ام، صدایم و کارهایم و مردم بیشتر مرا شناختند.

این خواننده پاپ که قبلتر از باند بازیهای موجود در خواندن تیتراژهای تلویزیونی توسط بعضی از خوانندگان گلایه کرده بود در این باره گفت: آن دوره ایی که تیتراژهای تلویزیونی باعث شهرت و پیشرفت خوانندگان می شد این اتفاق (باند بازی) می افتاد. ولی وقتی یک محصولی ارزشش را از دست می دهد، نه کسی پولی برای خریدنش پرداخت می کند نه جنگ و دعوایی هست برای خواندنش. الان تیتراژ سریال های تلویزیونی مثل قبل بُلد نمی شود و مردم خیلی نگاه نمی کنند به خاطر همین تیتراژ آن ها هم دیده نمی شود. مگر سریال های که خیلی بُلد باشند مثل سریال های عید نوروز یا ماه رمضان که خُب دیدیم این سریال ها هم امسال خیلی زیاد بُلد نشدند و شنیده نشدند. بخاطر همین ارزش گذشته را ندارد و آن جریان مافیا بازی و باند بازی هم یواش یواش دارد از تیتراژ سریال های تلویزیون جمع می شود.

او در مورد اینکه از سریال های تلویزیونی پیشنهادی دارد یا نه پاسخ داد: من پیشنهادی ندارم و اگر هم داشته باشم باید ببینم آن سریال در حد و اندازه ای هست که من تیتراژش رابخوانم یا خیر که اگر باشد، چرا که نه؟ خیلی هم خوشحال می شوم.

این خواننده پاپ در پایان اظهار کرد: تشکرمی کنم از مردمی که دارند به موسیقی متفکر روی می آورند خدا را شکر سلیقه مردم دارد عوض می شود و مثل سینما که بازیگران متعهدی که تجربه دارند و قالباٌ از تئاتر وارد شده اند دارند روی کار می آیند در موسیقی هم خواننده هایی که مردانه می خوانند و خوب می خوانند و هم دارند با آهنگسازهای متفکر کار می کنند روی کار می آیند. خدا را شکر که آثار فاخر هم در سینما هم در موسیقی یواش یواش دارد به خانه های مردم و اذهان مردم برمی گردند.

502502

کد خبر: 642102

وب گردی

وب گردی