برنامه اجراهای سومین روز نهمین جشنواره موسیقی نواحی

امروز در سومین روز برگزاری جشنواره موسیقی نواحی هنرمندان حاضر در جشنواره در بخش‌های راویان اصالت، اجرای پیشکسوتان و اجراهای عمومی برای علاقه مندان اجرای برنامه می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در بخش راویان اصالت امروز گروه‌های شیخ احمد جامی، گروه چولان، گروه آوای موج، تکنوای نوازی کمانچه محمد اظهری بروجنی، تکنوای نوازی کمانچه علی اصلانی کتولی، تکنوازی تار قشقایی مهرداد بهرامی کشکولی، دونوازی نرمه نای و ضرب کردی فرزاد سلطانیان و کریم صالحی از ساعت 10 تا 12 در خانه شهر کرمان اجرای برنامه می‌کنند.

ساعت 17 تا 19 در فضای باز میدان گنجعلی خان کرمان گروه علی قادر آتشگر از سیستان و بلوچستان و گروه امید از نرماشیر برای علاقه‌مندان اجرای برنامه می‌کنند.

ساعت 0 تا 22 نیز به روال شب‌های گذشته هنرمندان پیشکسوتی همچون؛ نایبعلی صحرا روشن از خراسان، آی محمد یوسفی از درگز، اصغر پورزاد از شیراز، مرادقلی ابراهیمی قشقایی، محمد رسول عبداله‌پور و ابراهیم قادری از مه آباد، گروه لیان از بوشهر، حیدرعلی عاشقی از خراسان، گروه مکران از ایرانشهر و گروه کوبه‌ای ارفع در سالن بزرگ خانه شهر روی صحنه می‌روند.

امروز همچنین از ساعت 17 تا 19 در باغ موزه هرندی کرمان نشست تخصصی موسیقی با موضوع وضعیت پژوهش در موسیقی نواحی ایران با حضور مولفین برگزیده جشواره برگزار می‌شود.

پخش و بررسی فیلم مستند "شش سال و شش قرن" با حضور مجتبی میرطهماسب و کلاس بازتاب موسیقی در سینما منهای موسیقی متن با حضور امیرپویا منتقد سینما در از ساعت 20 تا 22 در سبنما تک هتل پارس برای خاضران پخش می شود.

نهمین جشنواره موسیقی نواحی با دبیری ایرج نعیمایی، روز 20 اردیبهشت‌ماه جاری با برگزاری مراسم اختتامیه در باغ فتح آباد کرمان به پایان می‌رسد.

507502

کد خبر: 642210

وب گردی

وب گردی