چینی ها بدنبال سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی+ عکس

با دعوت وانگ رییس فدراسیون کاراته چین، سر مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد درحال آموزش مربیان سراسر چین است.

احمد صافی سرمربی تیم دانشگاه آزاد که به دعوت دبیرکل اسبق کاراته آسیا برای تدریس به مربیان چینی وتیم این کشور در چین بسر می برد از حضور تیم قزاقستان با ترکیب اصلی، در این کمپ خبر داد.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص حضورش در چین به خبرنگار ایسکانیوز گفت: در واقع موفقیت های کسب شده با تیم های پاکستان،اردن و کره جنوبی سبب شد تا در کانون توجهات قراربگیرم به هرحال سرعت رشد صعودی کاراته این کشورها امری نبود که از نگاه تیزبین اهل فن بدور بماند و کشور های مختلفی از جمله چین از دو سال گذشته بدنبال این بودند که در واقع به نوعی با آنها همکاری فنی داشته باشم.
صافی در ادامه به جایگاه وانگ اشاره کرد و افزود:به نظرم این کاراته آسیا بود که او را از دست داد، وانگ دبیر کل کاراته آسیا، عضو هیات رییسه کاراته آسیا بدلیل اختلافات داخلی این کرسی ها را از دست داد، به هر حال از دو سال قبل چین بعنوان یکی از کشور های علاقمند بشمار می رفت و برغم این که ریاست فدراسیون چین دو بار برنامه هایش را بخاطر بنده تغییر داد، خوشبختانه توانستیم یک همکاری را شروع کنیم.
صافی از حضور یکصد مربی چینی در این سمینار خبر داد وافزود: برای تدریس به مربیان سراسر چین در این کشور حضور دارم، سمینار فوق در شهر ووهان برگزار شد ضمن این که تمرینات کلیه رده های سنی چین زیر نظر بنده در دو شهر مختلف برگزار شده است.
وی افزود در حال حاضردر مرکز شائولین، مرکز هنر های رزمی چین در استان حنان هستیم و تیم قزاقستان هم شب گذشته(شنبه شب) به ما ملحق شد و تمرینات زیر نظر بنده در حال انجام است.
صافی در خصوص حضور تیم قزاقستان تصریح کرد: این تیم با ترکیب اصلی خود و متشکل از ۴۰ کاراته کا در این کمپ حضور دارد و با اضافه شدن یکی دو کشور دیگر یک مسابقات آزاد خواهیم داشت.
احمد صافی در خصوص این که یک مربی ایرانی مورد توجه کاراته جهان قرار گرفته گفت: خوشحالم بعنوان یک ایرانی توانسته ام با تلاش و پشتکار مورد توجه قرار گیرم.
وی تصریح کرد: با جذب کشور های مختلف مثل اکوادور از امریکای جنوبی که برای دومین بار به ایران خواهند آمد و برگزاری سمینار های مختلف در سطح جهان، شیوه نوینی از آموزش را بنا نهادیم ودر آن موفق بودیم.
صافی به تیم دانشگاه آزاد و تاثیر آن در این موفقیت اشاره کرد و افزود: گام هایی که در بخش بین المللی توانسته ام بردارم بی تاثیر از اداره وکنترل تیم مطرحی مثل دانشگاه ازاد بعنوان قوی ترین تیم ایران نبوده و دانشگاه آزاد در موفقیت های کاراته ایران و بنده سهم بسزایی داشته است.
وی در خاتمه از علاقمندی چینی ها به داشتن مربی ایرانی گفت و افزود: چینی ها با بنده صحبت کرده اند و علاقمند به مربی پروازی بودنم در حال بررسی است. البته دو مربی دیگر ایرانی هستند که در خصوص حضورشان مشورت داشتند. در هر شرایطی مربیان ایران نباید این پایگاه را از دست بدهند.

606/601

کد خبر: 642211

وب گردی

وب گردی