26 اردیبهشت، نخستین نشست عضوگیری والیبال

نخستین نشست عضوگیری سال 95 فدراسیون والیبال روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، والیبال ایران در مسیر حرفه ای شدن طرح عضوگیری را از سال 93 در دستورکار خود قرار داده است.
نخستین نشست سال 95 این طرح ساعت 10 روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان استان های کشور و به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار می شود.
بر اساس این طرح علاقمندان به عضویت در خانواده والیبال با پرداخت مبلغ 250 هزار ریال کارت عضویت دریافت می کنند و می توانند از تخفیف های ویژه مراکز درمانی، تفریحی و حتی بیمه ای استفاده کنند.
همچنین 80 درصد حق عضویت اعضا برای کمک به هیات های استانی در نظر گرفته شده است تا کمکی به رشد و توسعه والیبال در استان های مختلف شود و 20 درصد نیز به شرکت مجری اختصاص می یابد.
در بسیاری از کشورهای پیشرفته طرح های عضو گیری رشته های مختلف ورزشی وجود دارد که داشتن اطلاعات دقیق آماری از تعداد اعضای خانواده آن رشته ورزشی از جمله محاسن این طرح محسوب می شود.
بر اساس این طرح، در فروش بلیت مسابقات داخلی و بین المللی والیبال که به میزبانی ایران برگزار می شود، اعضای ثبت شده والیبال در اولویت قرار دارند و از تخفیف بهای بلیت نیز بهره مند می شوند.

605/601

کد خبر: 642242

وب گردی

وب گردی