تمدید کنسرت گروه «دال» در هفته موسیقی تلفیقی

تمامی بلیت‌های اجرای گروه موسیقی دال در هفته موسیقی تلفیقی تهران به فروش رسید تا اجرای این گروه برای یک سانس دیگر هم تمدید شود.

به گزارش ایسکانیوز، در جریان بلیت فروشی هفته موسیقی تلفیقی، اجرای گروه موسیقی «دال» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. گروه دال، پس از «کامنت» دومین گروهی است که تمام بلیت هایش فروخته شد. این گروه هنوز آلبومی منتشر نکرده و تنها با چند «تک آهنگ» به جایگاه فعلی رسیدند. آن ها با قطعه «آوازم را می رقصیدی» توانستند نظر مخاطبان موسیقی پاپ و تلفیقی را به خود جلب کنند و در ادامه با قطعاتی مانند «گذر اردیبهشت» وضعیت خود را تثبیت کردند.

پیش از این در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر هم این گروه اجرای موفقی را پشت سر گذاشت. همچنین دال قرار است در ماه جاری نخستین آلبوم خود را با نام «گذر اردیبهشت» توسط شرکت نشر و پخش «جوان» منتشر کند.

با توجه به تمام شدن بلیت های اجرای این گروه سانس جدیدی از طرف برگزار کنندگان این رویداد، یعنی هفته موسیقی تلفیقی تهران برای گروه دال در نظر گرفته شد. بر این اساس تنها یک سانس باقی مانده این فستیوال، روز 26 اردیبهشت در اختیار دال قرار گرفت و علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

507502

کد خبر: 642399

وب گردی

وب گردی