خشم بن افلک از نقدهایی که «بتمن در برابر سوپرمن» را ضعیف دانستند

نقدهای ضعیفی که برای فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» نوشته شده، موجب عصبانیت بن افلک بازیگر نقش اول این فیلم شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مووی نیوز، فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» با اظهارنظرهای متفاوتی روبه رو شد و طرفداران و منتقدان درباره این فیلم ابرقهرمانی نظرهای متفاوتی ارایه دادند و سایت راتن تومیتوز که مخصوص نقد فیلم است به آن تنها ۲۷ درصد امتیاز داد.

حال گفته می‌شود بن افلک به شدت از عکس‌العمل‌هایی که نسبت به این فیلم ابراز شده، ناراحت است. او احساس می‌کند دریافت چنین پاسخی آن هم پس از این که در این تعداد نشست خبری و تور شرکت کرد تا بگوید این فیلم چقدر از فیلم «بی‌باک» بهتر است، به نوعی اهانت به وی است. اما یک دلیل نگران‌کننده دیگر هم هست که نشان می‌دهد چرا بن افلک و کارگزار او از کمپانی برادران وارنر رنجیده شده‌اند. این دو از این عصبانی هستند که چرا کمپانی و مدیرعاملش کوین سوجی‌هارا جلو پریده‌اند و او را به عنوان کارگردان فیلم «بتمن» که هنوز در دست مذاکره است، معرفی کرده‌اند.

بن افلک نارضایتی خود را از نقدهای منفی ابراز کرده و مصاحبه این گفتگو در شبکه‌های اجتماعی به سرعت دست به دست چرخیده و پربیننده شده است.

خشم او را وقتی بهتر می‌توان درک کرد که بدانیم افلک در نوشتن فیلمنامه فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» نیز نقش داشته و حتی سر صحنه فیلمبرداری نیز نظرهایی می‌داد.

در هر حال همه این مسایل برای افلک بد ارزیابی نشده زیرا با وجود این که «بتمن در برابر سوپرمن» با نقدهای ضعیفی روبه رو شد اما همه به شدت تایید کردند که حضور افلک در این فیلم بهترین امتیاز آن بود.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده می‌خواهد فیلم «بتمن» ساخته بن افلک را نیز هر چه زودتر ببیند. این در حالی است که افلک با فیلم «جوخه خودکشی» در تاریخ ۵ آگوست راهی پرده‌های سینماها می‌شود. در عین حال فیلم «بتمن» او هنوز در کمپانی برادران وانر در حال شکل گرفتن است و نمی‌توان درباره آینده آن اظهار نظری کرد.

کارگردانی پروژه سینمایی «بتمن در برابر سوپرمن» که برای اولین بار دو ابرقهرمان را با هم موضوع یک فیلم کرده، زاک سیندر بود و فیلمنامه توسط دیوید اس.گوایر برمبنای داستانی که خود او با همکاری زاک سیندر نوشت، نوشته شد.

بن افلک در سال ۲۰۰۳ در فیلم «بی باک» کمپانی فاکس قرن بیستم بازی کرد و موجب ناامیدی دوستداران این فیلم ها شد. آن فیلم که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده بود در سراسر جهان تنها موفق به فروشی ۱۸۰ میلیون دلاری شد.

در هر حال چندی پیش اعلام شد افلک هم کارگردان فیلم بعدی است و هم مسئولیت نوشتن فیلمنامه فیلم «بتمن» را با همکاری جف جانز، نویسنده تحسین‌شده کمیک‌بوک و مدیر ارشد خلاق کمپانی دی‌سی انترتینمنت برعهده دارد. گفته شده داستان این فیلم بعد از اتفاقات فیلم‌های «طلوع عدالت» و همچنین فیلم سال ۲۰۱۷ «لیگ عدالت» که مجموعه‌ای از ابرقهرمانان دنیای دی‌سی را کنار هم می‌آورد، به وقوع می‌پیوندد.

پیش از افلک کریستین بیل نقش شوالیه تاریکی را در فیلم‌های سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان بازی کرده بود.

در فیلم «طلوع عدالت» هنری کاویل بازیگر نقش سوپرمن بود. گل گدوت، ایمی آدامز، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر دیگر بازیگران فیلم بودند.

در صورت امضای قراردادی که مورد نظر کمپانی برادران وارنر است، افلک تا مدتی درگیر بتمن خواهد ماند.

10505

کد خبر: 642603

وب گردی

وب گردی