تأسیس انستیتو بین‌المللی زبان‌های خارجی

جلسه هیات رئیسه و شورای سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر میرزاده در سازمان سما برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در این جلسه ضمن تبریک ایام شعبانیه درخصوص تأسیس انستیتو بین‌المللی زبان سمای ایران گفت: تأسیس این انستیتو کار بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌های سما و معرفی جاذبه‌های این سازمان و مدارس آن است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سازمان سما می تواند با همکاری شبکه بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز OLC دانشگاه در واحد آکسفورد این روند را پیش برد.

دکتر میرزاده همچنین با اشاره به اینکه انستیتو بین‌المللی زبان سمای ایران چندزبانه خواهد بود، از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد سیاست‌های کلی نظام پیشگام است، ابراز خرسندی کرد.

دکتر زرهانی رئیس سازمان سما درخصوص مصوبات بیست و پنجمین جلسه شورای سازمان سما گفت: در این جلسه موضوعاتی از جمله انستیتو بین‌المللی زبان سمای ایران، آیین نامه‌های اجرایی برگزاری سفرهای علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داخلی و خارجی، آیین نامه تأسیس مجتمع‌های بین‌المللی غیردولتی در داخل و خارج از کشور و... مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او درخصوص اولین مصوبه این جلسه گفت: راه‌اندازی انستیتو بین‌المللی زبان سمای ایران با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت و به موجب آن، سازمان سما با مشارکت اداره کل بین‌الملل دانشگاه، مراکز آموزش زبان‌های خارجی اعم از آلمانی، اسپانیایی، فرانسه و... متناسب با نیاز جامعه برای کودکان، نوجوانان و جوانان از سنین 6 تا 20 سال را در داخل و خارج از کشور تأسیس خواهد کرد.

زرهانی گفت: در این جلسه کلیات آیین‌نامه برگزاری سفرهای علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داخلی و خارجی با اصلاحاتی به تصویب رسید.

رئیس سازمان سما با بیان اینکه مأموریت تأسیس مجتمع‌های بین‌المللی غیردولتی براساس مصوبه هیات امنا به سازمان سما واگذار شده است، گفت: اجرای این مأموریت نیاز به تصویب آیین نامه ای داشت که در این جلسه کلیات آن با اصلاحاتی به تصویب اعضا رسید.

20104

کد خبر: 642845

وب گردی

وب گردی