نخستین سمینار علمی مطالعات رسانه برگزار می شود

دبیر نشست های پژوهشی مطالعات رسانه از برگزاری نخستین سمینار علمی مرتبط با این حوزه تخصصی در روزهای ٢٨ و ٢٩ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید رضاییان درباره جزییات برگزاری این سمینار تخصصی افزود: در این سمینار شش سخنرانی در موضوعات وابسته به مطالعات رسانه خواهیم داشت.

او از جمله موضوعات وابسته به مطالعات رسانه را نظریه های توسعه ارتباطی بر مطالعات رسانه، تاثیر نظریه های مخاطبان بر مطالعات رسانه، تاثیر نظریه های مکتب انتقادی بر مطالعات رسانه، تاثیر گونه های مختلف ژورنالیسم بر مطالعات رسانه ، تاثیر جبرگرایی تکنولوژی بر مطالعات رسانه و بررسی گفتمان سازی در مطالعات رسانه عنوان کرد.

دبیر نشست های پژوهشی مطالعات رسانه گفت: سه سخنرانی برای روز نخست و سه سخنرانی برای دومین روز سمینار پیش بینی شده است که این سخنرانی ها بعدازظهر از ساعت ١٤ الی ١٧ ارایه می شود.

رضاییان گفت: در این سمینار دو روزه استادان متخصص حوزه ارتباطات، مطالعات رسانه و روزنامه نگاری از دانشگاه های علامه طباطبایی، تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی حضور دارند.

همچنین احسان پورقربان مشاور رییس و مدیر روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه گفت: همه شرایط لازم برای برگزاری این سمینار با هدف استفاده از ظرفیت های موجود و دستیابی به مدل بومی مطالعات رسانه فراهم شده است.

20104

کد خبر: 642864

وب گردی

وب گردی