گروه «دال» اولین آلبومش را رونمایی می کند

اولین آلبوم گروه موسیقی «دال» با عنوان «گذر اردیبهشت» جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه توسط موسسه نشر و پخش جوان در فروشگاه شهر کتاب «ابن سینا» رونمایی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، گروه موسیقی «دال» که این روزها در سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران حضور دارد ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه از اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «گذر اردیبهشت» در شهر کتاب ابن سینا رونمایی خواهد کرد.

اعضای گروه موسیقی «دال» متشکل از امین هدایتی خواننده، غزل مهدوی ترانه سرا، میلاد سعدی و یزدان بهمنی سازهای کوبه ای، شایان شکرآبی پیانیست، آرش سرانی آذر بالابان و دودوک، مهرداد عالمی ویولن سل و آرین کشیشی گیتار باس به همراه نوازنده های مهمان در جشن رونمایی حضور خواهند داشت.

شایان شکرآبی آهنگساز و پیانیست گروه «دال» درباره جزییات آلبوم بیان کرد: آلبوم «گذر اردیبهشت» که توسط نشر و پخش جوان منتشر می‌شود، حاصل دو سال تلاش سخت و ریزبینانه تک تکِ اعضاى گروه براى تولید اثرى مستقل و در خورِ سطح و سلیقه مخاطبان جامعه امروز است.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم در ساخت و تولید این آلبوم در کنار دورى از تکرار و رعایت تنوع، انسجام درونى آن چه در فرم و چه در محتوا حفظ شود؛ کمااینکه در تمام ترانه‌ها، این نگرش منسجم که مبنى بر امید و شور زندگى است به وضوح دیده می‌شود. حتى گرافیک و هویت بصرى آلبوم دال و همینطور انتخاب نام «گذر اردیبهشت» هم منطبق بر همین جریان فکرى بوده است. میکس و مسترینگ این آلبوم نیز با رویکردی خاص و به صورت آنالوگ و روی ریل انجام شده که موجب صدای گرمتر و آرامتر می‌شود که امیدواریم مورد پسند مخاطبان جدی موسیقی نیز قرار گیرد.

507502

کد خبر: 643020

وب گردی

وب گردی