دانشجویان شهردار خوابگاه معرفی می شوند/ ارائه بسته سلامت روان

هفته خوابگاه‌ها از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مسؤولان فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و اجرای برنامه‌های مختلف در خوابگاه‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، هفته خوابگاه‌ها امسال از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همگام با حوزه ستادی در وزارت بهداشت، با تدارک برنامه‌های مختلف در خوابگاه‌های دانشجویی و مشارکت دانشجویان این هفته را گرامی‌ می‌دارند.

برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی، در محور ستادی و دانشگاهی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا می‌شود، در این راستا هر روز از هفته خوابگاه‌ها با عنوان خاص نامگذاری شد و دانشگاه‌ها برای هر روز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌اند که با مشارکت دانشجویان اجرا می‌شود.

حضور رئیس و سایر مسؤولان دانشگاه‌ها، معرفی دانشجویان شهردار خوابگاه، تقدیر از برترین‌ها، جشنواره غذاهای سنتی و محلی، شروع عملیات اجرایی بسته خدمتی سلامت روان، مراسم جنگ خوابگاهی دانشجویی، افتتاح پروژه خوابگاهی جدید و تقدیر از خیرین خوابگاه‌ساز با حضور مقامات استانی از جمله برنامه‌های دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی است.

برنامه‌های نشست مسؤولان حوزه سلامت روان وزارت بهداشت در یک خوابگاه‌ دانشجویی، معرفی نخستین گروه همتایاران سلامت روان در خوابگاه و تقدیر از خیرین خوابگاه‌ساز از برنامه‌های ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در هفته خوابگاه‌‌ها است.

20104

کد خبر: 643038

وب گردی

وب گردی