حکیمی پور: قالیباف پاسخ دهد؛ هزینه های صورت گرفته در پروژه شهر آفتاب چقدر است؟

یکی از اعضای شورای شهر در تذکری در صحن علنی شورای شهر تهران خواستار پاسخگویی شهردار تهران نسبت به هزینه های صورت گرفته در پروژه شهر افتاب شد .

به گزارش ایسکانیوز، احمد حکیمی پور با اشاره به نامه ای که جمعی از اعضای شورای شهر در تقدیر از پروژه شهر افتاب امضا کرده اند گفت: چطور می شود که بدون طرح در صحن علنی شورا نامه ای امضا میشود و روزنامه همشهری تذکر اینجانب را سانسور می کند ولی تقدیر برخی از اعضا را کامل منتشر می کند!
او در تذکر خود از شهردار تهران درخواست کرد تا نسبت به هزینه های انجام شده در پروژه شهر افتاب توضیح دهد و گفت : مطابق با ماده ٧٣ قانون شوراها تقاضا داریم تا شهردار تهران نسبت به هزینه های انجام گرفته در شهر افتاب توضیح دهند و همچنین مجوزهای قانونی هزینه ها بر اساس ایین نامه های معاملاتی شهرداری تهران اعلام گردد.
حکیمی پور افزود: درخواست دارم تا شهردار محترم تهران نسبت به ریز هزینه های انجام شده بر اساس فهرست بهای قانونی در سال مقایسه و علت افزایش هزینه های انجام شده توضیح دهند .
او گفت : در پایان سال ٩٤ که اخرین رقم برای تکمیل پروژه از سوی شورای شهر به تصویب رسیده بود مشروط به براورد کردن ریز هزینه ها و اعلام دقیق ان به شورای اسلامی شهر بود که متاسفانه تا کنون انجام نگرفته است .

20103

کد خبر: 643117

وب گردی

وب گردی