آکادمی داستان کودک و نوجوان تشکیل شد

انتشارات علمی و فرهنگی، آکادمی داستان کودک و نوجوان را با شعار "شما هم می توانید نویسنده باشید" زیر نظر «فریدون عموزاده» برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، آکادمی داستان کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نخستین سال تأسیس خود که در تابستان سالجاری برگزار خواهد شد در 4 رشته نویسندگی (کارگاه فانتزی، اتاق تجربه رمان نوجوان، کارگاه بازآفرینی، کارگاه کتاب تصویری (برای نویسندگان و تصویرگران) هنرجو می­ پذیرد.

اساتید راهنمای کارگاه های اشاره شده را اساتیدی چون، هدی حدادی، مرجان فولادوند، طاهره ایبد، نوید سیدعلی اکبر، مهدی رجبی، آرمان آرین و فریدون عموزاده خلیلی بر عهده دارند.

این گزارش می افزاید: شرایط حضور در کارگاه های آکادمی منوط به ارائه سه نمونه داستان که حداقل یکی از آنها در ارتباط با موضوع کارگاهی باشد که هنرجو قصد شرکت در آن را دارد (تصویرگران داوطلب شرکت در کارگاه­های کتاب تصویری باید سه نمونه کار تصویرگری ارائه کنند)، حداقل سن 17 سال (شرایط شرکت نوجوانان زیر 17 سال در فراخوان بعدی اعلام می­شود و همچنین تکمیل فرم درخواست حضور در کارگاه و پرداخت شهریه عنوان شده است.

شیوه آموزش، کارگاهی است و هنرجو در طول 10 جلسه در تعامل با استاد راهنما و سایر هنرجویان فرایند نوشتن داستان را به صورت تجربی وگام به گام طی می­کند و در پایان کارگاه داستان خود را کامل خواهد کرد.

در کارگاه کتاب تصویری، کار زیر نظر استادان راهنما در تیم­های دونفره (نویسنده ـ تصویرگر) پیش می­رود.

آثار قابل قبول هر دوره که موفق به کسب گواهینامه گردیده اند، در شورای ارزیابی انتشارات علمی و فرهنگی بررسی می­شود و در صورت تصویب، چاپ خواهند شد. انتشارات برای چاپ این آثار با نویسنده (یا تصویرگر) قرارداد منعقد و حق التألیف پرداخت خواهد کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آکادمی می توانند به سایتwww.elmifarhangi.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88665525 تماس حاصل نمایند.

507502

کد خبر: 643155

وب گردی

وب گردی