چالاکی: تلفیق مشیری و مربیان با سابقه بهترین انتخاب بود 

فاطمه چالاکی راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته در وزن 55- کیلوگرم در خصوص کادر فنی تیم ملی گفت: تلفیق مشیری و مربیان با سابقه بهترین انتخاب بود.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت های انتخابی تیم بانوان از صبح امروز(سه شنبه 21 اردیبهشت ماه) در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز و در پایان نفرات برتر وزن 55- کیلوگرم و در بین 93 کاراته کا مشخص شدند.بر این اساس فاطمه چالاکی از مازندران اول شد، زهره برزگر از مازندران در جایگاه دوم ایستاد و طراوت خاکسار از تهران و زینب تقوی از مازندران عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
چالاکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت:همانطور که انتظار می رفت سطح مسابقات از نظر فنی و برگزاری خوب بود و با برنامه ریزی که از قبل برای انتخابی داشتیم به نتیجه دلخواه رسیدیم ، البته این رقابتها محک خوبی برای تست آمادگی جسمانی بود و امیدوارم تا پایان زمان اردوها واعزام به مسابقات جهانی اتریش بتوانم به ایده ال برسم .
وی در خصوص مسابقات جهانی گفت: کاراته بانوان ایران از پتانسیل خوبی برخوردار است و با داشتن اردوی منسجم و تدارکاتی های خوب در کنار حمایت های فدراسیون، قطعا در مسابقات جهانی نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.
وی در خصوص کادر فنی گفت: سن سی مشیری سالها قبل مربی تیم ملی بود و قبلا تجربه همکاری با او را داشته ایم، وی از پیشکسوتان به شمار می رود و مورد قبول جامعه کاراته هستند. به جرات می توانم بگویم تلفیق تجربه این استاد ارزشمند در کنار مربیان سابق تیم ملی که سابقه قهرمانی با آنها را داریم بهترین انتخاب شاه محمدی نایب رییس بانوان و سر پرست فدراسیون کاراته بود.

گفتنی است؛ مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در دیگر اوزان در حال برگزاری است.

606/601

کد خبر: 643200

وب گردی

وب گردی