اخوت: با تاج روزهای خوب فوتبالی در پیش است/به عملکرد رسانه ها انتقاد دارم

سرپرست تیم امید کشورمان و مدیر تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: همه باید برای پیشرفت فوتبال کشور با مهدی تاج همکاری کنند.

حسین اخوت سرپرست تیم امید کشورمان در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اول باید به خانواده فوتبال تبریک بگویم که فدراسیون فوتبال بدون هیچ حاشیه ای رییس جدید خود را شناخت. این اتفاق باعث می شود که کار فوتبال کشورمان بهتر پیش برود. در روزهای نزدیک به انتخابات همه نگران این بودند که مبادا اتفاقی بیافتد و انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال به تعویق بیافتد. اما خداروشکر اینگونه نشد و احساس می کنم اگر تمام افراد مرتبط با مهدی تاج همکاری کنند روزهای خوشی در انتظار فوتبال کشور است.

او به دل نگرانی هایش در خصوص فوتبال پایه اشاره کرد و افزود: در برنامه هایی که رییس جدید فدراسیون فوتبال ارائه کرد چیزی در خصوص فوتبال پایه گفته نشد اما باید این را در نظر بگیریم که فوتبال ما مشکل زیاد دارد و باید تمام اینها که اتفاقا زنجیروار هم به یکدیگر متصل هستند حل شود. از بحث داوری گرفته تا البسه وفوتبال پایه و سخت افزارهای فوتبال مشکلاتی هستند که باید به ترتیب اولویت حل بشوند و حل هرکدام از این مشکلات می تواند بر روی مشکلات دیگر هم تاثیر مثبت بگذارد. اما این را باید بدانیم که تاج به تنهایی قادر به حل این مشکلات نخواهد بود و نیازمند کمک اصحاب رسانه، کارشناسان، مربیان، وزارت ورزش، نظام وظیفه و... می باشد.

اخوت در پاسخ به این سوال که کدام کاندیدا را فردی اصلح برای فدراسیون فوتبال می دانستید گفت: هر 3 نفر که برای انتخابات کاندید شدند فوتبالی و امتحان پس داده بودند. آقای آجرلو که در پاس سوابق روشنی برجای گذاشته اند، آقای عزیزمحمدی هم بنیانگذار سازمان لیگ بودند و آقای تاج هم که سوابقشان روشن است. پس هرکدام از این عزیزان رای می آوردند به نفع فوتبال ملی بود.

مدیر تیم نیروی زمینی به برخی از سیاست های جاری در فوتبال و به خصوص رسانه ها انتقاد کرد و گفت: من از برخی اتفاقات تعجب می کنم. برخی رسانه نفراتی را به عنوان کارشناس به برنامه هایشان دعوت می کنند و عکس شان را روی جلد می برند که سوابق روشنی ندارند و به قول معروف خارج از عرف عمل می کنند. در برنامه های طنز تلویزیونی نفراتی دعوت می شوند که در فوتبال ما عزیز نبودند و حتی تیم هایشان شرایط خوبی را سپری نمی کنند. سوال من اینجاست که چرا یک هنرمند را به خاطر کارهایش ممنوع التصویر می کنید اما برای چهره های فوتبالی مسائل اخلاقی جایی در تصمیم گیری های رسانه ها ندارد.

اخوت تاکید کرد: در باشگاه نیروی زمینی همیشه به دنبال فرهنگ سازی بودیم و سعی کردیم جوانان خود را درست تربیت کنیم. طی سال های اخیر همه مسئولان فدراسیون فوتبال مشاهده کردند که این باشگاه حتی یک تخلف هم نداشته و هیچ پرونده شکایتی در کمیته انضباطی، کمیته اخلاق یا در میان منشوری ها از باشگاه وجود ندارد.
وی در پایان تاکید کرد که باشگاه نیروی زمینی همیشه در فعالیت های فرهنگی یار و یاور فدراسیون فوتبال بوده است.

602/602

کد خبر: 643284

وب گردی

وب گردی