رئیس پلیس راه استان قزوین: تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در باند جنوبی اتوبان قزوین-کرج/اتوبوس حامل ۱۷ مسافر واژگون شد

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو سواری و واژگونی اتوبوس حامل ۱۷ مسافر در اتوبان قزوین-کرج خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، سرهنگ بهرام زینلی گفت: طی ساعات گذشته و با توجه به بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین، 30 خودرو سواری در باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج با یکدیگر برخورد کردند.

او افزود: تصادف زنجیره‌ای 30 خودرو از کیلومتر 2 عوارضی آغاز و سبب مسدود شدن مسیر شده بود که نیروهای راهداری و پلیس راه خودروها از مسیر تردد خارج کرده و جاده بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت نشده و تنها 4 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند که به صورت سرپایی مداوا و یا در صورت لزوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

زینلی با اشاره به واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین-کرج گفت: اتوبوس حامل 17 مسافر که از تهران به سمت ارومیه در باند شمالی اتوبان قزوین-کرج در حال حرکت بود به سبب تخطی از سرعت مجاز در جاده لغزنده واژگون شد.

او ادامه داد: اتوبوس در کیلومتر 35 به سمت قزوین واژگون شد که تنها منجر به مصدومیت 7 تن از مسافران شد که با کمک نیروهای امدادی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان این مطلب که در حال حاضر تمام جاده‌های استان لغزنده هستند، ادامه داد: با توجه به ادامه بارش‌ها و لغزندگی جاده‌های استان از رانندگانی که قصد تردد و یا در حال تردد از این مسیرها هستند تقاضا داریم با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

زینلی گفت: رعایت قوانین رانندگی در جاده لغزنده و بارانی از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

20103

کد خبر: 643381

وب گردی

وب گردی