جوان‌ترین شهید مدافع حرم خوزستانی متولد چه سالی است؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از رسیدگی به خانواده‌های 54 شهید خوزستانی مدافع حرم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، عبدالرضا فرجیان اظهار کرد:در رسیدگی به خانواده‌های شهدا تفاوتی قائل نمی‌شویم و همه آنان به طور مساوی تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند. خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز همانند خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی از امکانات بنیاد شهید خوزستان بهرمند می‌شوند.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز مانند خانواده‌های دیگر شهدا از حقوق، خدمات، مسکن، بیمه، درمان و امور تحصیلی که بنیاد شهید زمینه‌ساز آن است، برخوردار می‌شوند.

فرجیان گفت: با وجود این که تفاوتی در رسیدگی به خانواده شهدا وجود ندارد ولی کمیته‌ای جداگانه تحت پوشش سپاه پاسداران، استانداری خوزستان و شهرداری اهواز جهت رسیدگی به خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایجاد شده است؛ این کمیته تنها به این دلیل تشکیل شده که تاییدیه پرونده‌های خانواده‌های شهدای مدافع حرم زمان می‌برد.

وی با بیان این که خوزستان تاکنون 54 شهید مدافع حرم داشته است، بیان کرد: از این تعداد، خانواده‌های چهار شهید مدافع حرم خوزستانی خارج از استان ساکن هستند. همچنین شهرستان اهواز با 20 شهید، بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم را در استان خوزستان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: شهید میلاد بدری متولد 1374 از شهرستان امیدیه و شهید مجید مختاربند متولد 1335 از شهرستان شوشتر به ترتیب جوان‌ترین و مسن‌ترین شهدای خوزستانی مدافع حرم هستند.

201/201

کد خبر: 643506

وب گردی

وب گردی