پایان حضور بهروز بقایی در  برنامه خندوانه

بهروز بقایی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس که مدتی از تلویزیون فاصله گرفته بود با برنامه «خندوانه» و آیتم سفرهای این برنامه به تلویزیون بازگشت اما بقایی اعلام کرد که در سری جدید برنامه «خندوانه» به دلایلی حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صبا، بقایی در توضیح دلایل جدایی‌اش از برناه «خندوانه» گفت: طی این مدت در برنامه «خندوانه» با آیتم سفرنامه بوده‌ام اما به دلیل این‌که خودم در آینده برنامه‌ای برای گروه کودک و نوجوان در شبکه دو سیما خواهم داشت در سری جدید «خندوانه» حضور ندارم.

بقایی در مورد اولین کار خود با رامبد جوان توضیح داد: اولین همکاری من با رامبد در افتتاحیه شبکه پنج سیما بود. برنامه‌ای با نام «نوعی دیگر» که رامبد جوان برای اولین‌بار در آنجا به هنرنمایی درصحنه پرداخت. من هم بعد از مدتی تاخیر کار مجددم را با رامبد جوان داشتم به گونه ای دیگر با رامبد بی‌حساب شدم.

وی از میزان علاقه‌اش به رامبد جوان می‌گوید: رامبد را خیلی دوست دارم و به نظرم او پسر خوبی است. به اضافه این احساس تعلق خاطری که به هم داریم به این دلیل است که شروع کارمان در تلویزیون با هم بود. هر برنامه‌ای که در تلویزیون ایران روی آنتن می‌رود خودم را در نقاط قوت و ضعف آن مسئول می‌دانم و به خودم می‌گویم باید در انجام کارهایی که دارم حساسیت بیشتری به خرج بدهم.

وی از ویژگی‌های کارکردن با رامبد جوان گفت: او برای ایجاد انرژی در مردم سعی مستمر دارد و این کار از قوانین کلی اوست. رامبد را خیلی دوست دارم و برایش احترام زیادی قائلم. او همیشه پیگیر مسیری که ادامه می‌دهد، است. قطعا اگر کار کردن با رامبد جوان برایم خوشایند نبود با او همکار ی نمی‌کردم.

بقایی با اشاره به واکنش‌های مردم نسبت به آیتم سفرنامه گفت: واکنش‌های مردم بسیار خوب بود و لطف مردم به من باعث افتخار است و اگر هم اشتباهی داشتم آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنند.

این هنرپیشه و کارگردان از بازخوردهایی که از سفرنامه‌هایش در «خندوانه» برایش به وجود آمده این طور گفت : همه این سفرها برای من یک عایدی بزرگ داشت و آن هم این بود که دوباره با سرزمینم و تکه‌تکه خاک وطنم دیدار کردم ولی بدی این کار این‌جا بود که ما بیشتر از دو روز نمی‌توانستیم در آن شهر یا شهرستان بمانیم. این کمی دست و بال ما را بست زیرا امکان ارائه برخی خدمات بود اما به دلیل فرصت کم، این شرایط فراهم نشد. وجه خوب و خوشایند این سفرها این بود که ما شهر به شهر بگردیم و در مدتی کم تمام نقاط مهجور را ببینیم. همین کار یک تجدید عهدی با مردم سرزمینم بود.

بقایی در ادامه از همراهی با سلمان فرخنده در این سفرها این‌طور گفت: سلمان فرخنده پسر بسیار خوبی است و روح زیبا و سالمی دارد من نیز از همکاری با او بسیار لذت بردم ولی فرصت برای آشنایی با روحیاتمان کم بود.

وی معتقد است زندگی ما هر روزش خاطره و هیجان است و اضافه کرد: ایجاد یک تنوع و دگرگونی در زندگی بسیار خاطره انگیز است. آدمی که هر روزش خاطره باشد یک روز ویژه برای ثبت خاطره نخواهد داشت.

بهروز بقایی عموما برنامه‌های تلویزیون را به دلیل این‌که بداند در چه فضایی هست دنبال می‌کند و در این رابطه گفت: گاهی اوقات برنامه‌های تلویزیون را می‌بینم و این طبیعی است که بخواهم برنامه «خندوانه» را که از برنامه‌های خودم هست دنبال کنم ولی اکثر برنامه‌های تولید ایران را می‌بینم تا بدانم در چه فضایی هستم و در کجا و به چه منظوری کار می‌کنم. برخودم لازم می‌دانم که برنامه‌های تلویزیون را دنبال کنم تا به اشتباهاتم آگاه باشم.

وی در پایان گفت: ناگفته زیاد است و امیدوارم در عمر کوتاهی که داریم بتوانیم آنها را بیان کنیم.

508502

کد خبر: 643540

وب گردی

وب گردی