هدیه تهرانی به  تماشا «پات» می نشیند

هدیه تهرانى بازیگر سینما به همراه عوامل فیلم سینمایى «پات» به کارگردانی امیر توده روستا روز پنجشنبه ٢٣ اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان در کنار مردم به تماشاى این فیلم مى‌نشیند.

به گزارش ایسکانیوز،این فیلم امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 18 و پنجشنبه 23 اردیبهشت ساعت 16 در پردیس کورش نیز نمایش دارد.

«پات» که از ابتداى اردیبهشت ماه در قالب گروه هنر و تجربه به نمایش در آمده است قصه ى چند روز یک سگ و سه زن در تهران است.

بازیگرانى همچون ساعد سهیلى، مصطفى ساسانى، سونیا سنجرى، نگار حسن زاده، جمشید نورى، فهیمه دباغى، بهنام حمیدى فرد، ماندانا نصرتى، بهزاد اشکان، مریم موقر، صادق زمانى به همراه یک سگ به نام "بابى" در این فیلم ایفاى نقش کرده اند. محمد رسولى مدیر فیلمبردارى و میثم صمدى تدوینگر این فیلم هستند. "پات" که ٥ سال از زمان ساخت آن گذشته است در جشنواره هاى معتبرى چون ورشو لهستان، توکیو ژاپن، سائوپائولو برزیل، ترنسیلوانیا رومانى، تفلیس گرجستان، واشنگتن دى سى امریکا حضور داشته و موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره ترنسیلوانیا شده است.

این فیلم در تهران در پردیس سینمایى کورش، سینما فرهنگ، موزه سینما، پردیس چهارسو و خانه هنرمندان و در شهرهاى مشهد، شیراز، اصفهان و کرج در قالب سانسهاى هنر و تجربه تا اواسط خرداد ماه بر روى پرده سینماها خواهد بود.

508502

کد خبر: 643552

وب گردی

وب گردی